برگزاری همایش «حضرت علی اصغر» در 200 نقطه یزد
کد خبر: 3745712
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

برگزاری همایش «حضرت علی اصغر» در 200 نقطه یزد

گروه اجتماعی ــ مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر(ع) در یزد گفت: همزمان با سراسر دنیا همایش جهانی «حضرت علی اصغر (ع)» در بیش از 200 نقطه از سطح استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «حضرت علی اصغر» در 200 نقطه یزد

سید محمود حسینی، مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) در یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری همایش جهانی حضرت علی اصغر (ع) در بیش از 200 نقطه از سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در روز جمعه 23 شهریورماه از ساعت 8:30 در سراسر استان و در یزد در حسینیه سید محمد آقا برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه چندماهی است که برای دوخت و تهیه 30 هزار دست لباس اقدام شده افزود: شهروندان یزدی برای تحویل لباس های متبرک می توانند از امشب بعد از نماز مغرب و عشاء به حسینیه سید محمد آقا مراجعه کنند.
حسینی ادامه داد: در حاشیه این مراسم طرحی برای اولین بار اجرا خواهد شد که مادرانی که در همایش جهانی علی اصغر حضور می یابند ثبت نام و دوره فشرده ای با حضور اساتید مجرب از تهران برگزار و هر مادر یزدی مربی قرآن برای فرزند خویش خواهد بود.
مسئول ستاد جهانی حضرت علی اصغر (ع) در یزد گفت: در مرحله اول این طرح هزار مادر یزدی شرکت و مربی قرآن می شوند که این هدیه حضرت علی اصغر به مادران یزدی خواهد بود.
برپایی خیمه نوجوانان عاشورایی در یزد
وی با اشاره به برنامه های دهه اول محرم در حسینیه آقا نیز گفت: در ده شب اول محرم مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام معماریان و مداحی روح الله خدابنده را خواهیم داشت.
حسینی همچنین از برپایی خیمه های عزاداری نوجوانان عاشورایی در این حسینیه خبر داد و تصریح کرد: این برنامه با همت نوجوانان یزدی و برپایی خیمه در ورودی حسینیه انجام شده که جوانان در این ده شب به عزداری خواهند پرداخت و آماده می شوند برای برنامه احلی من العسل که در ششم محرم برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به عزاداری روز عاشورا نیز گفت: مراسم گسترده ای با حضور اقشار مختلف با عنوان کاروان عاشورا از میدان امام رضا به سمت گلزار شهدای گمنام حرکت و در نهایت نخل برداری و دسته های سینه زنی و اقامه نماز و اطعام را خواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha