اختتاميه دوره تابستانی مركز آموزش قرآن آستان عبدالعظیم(ع)/ هزار و ۴۷ شرکت‌کننده
کد خبر: 3745715
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

اختتاميه دوره تابستانی مركز آموزش قرآن آستان عبدالعظیم(ع)/ هزار و ۴۷ شرکت‌کننده

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ هفتادوپنجمین مراسم اختتامیه کلاس‌های مرکز آموزشی حرم عبدالعظیم(ع) شنبه، 17 شهریورماه در مصلی شهرری برگزار شد.

 اختتاميه دوره تابستانی مركز آموزش قرآن آستان عبدالعظیم حسنی(ع)/ هزار و ۴۷ شرکت کننده

معتز آقایی، مسؤل اداره آموزش مرکز آموزش قرآن آستان عبدالعظیم حسنی(ع) در گفت‌گو با ایکنا؛ در رابطه با مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآن بیان کرد: شنبه، 17 شهریورماه هفتاد و پنجمین مراسم اختتامیه کلاس‌های مرکز آموزشی حرم عبدالعظیم(ع) در مصلای شهرری برگزار شد.

وی ادامه داد: تعداد افرادی که از ابتدا در کلاس‌ها و جلسات ما شرکت کردند، هزار و ۴۷ نفر بودند که 840 نفر در امتحانات پایان دوره شرکت کردند و 198 نفر تجلیل شدند. این آمار به این معنا نیست که دیگر شرکت کنندگان جایزه دریافت نکردند، بلکه به تمام کسانی که در امتحانات شرکت کردند، جوایز عمومی اهداء شد.

آقایی تصریح کرد: در این دوره از 198 نفر برگزیده تجلیل شد که از این تعداد 77 نفر در رشته حفظ بانوان، 62 نفر در رشته حفظ آقایان، 25 نفر در رشته قرائت بانوان و 35 نفر در رشته قرائت آقایان شرکت کرده بودند.

وی افزود: حدود ۱۵۰۰ نفر از قرآن‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان، مسئولان و اساتید در اختتامیه حضور داشتند.

آقایی در پایان گفت: اجرای گروه همخوانی، سخنرانی عباس سلیمی، معاون فرهنگی امور زائران آستان، تجلیل از نفرات اول تا سوم و قرائت قرآن احمد ابوالقاسمی از برنامه‌های این مراسم بود.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

انتهای پیام

captcha