یزد از برترین‌ها جا ماند
کد خبر: 3745716
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

یزد از برترین‌ها جا ماند

گروه فعالیت‌های قرآنی- سازمان دارالقرآن هر سال اقدام به ارزشیابی عملکرد قرآنی استان‌ها می‌کند که طی ارزشیابی عملکرد قرآنی استان‌ها طی سال ۹۶، ۱۱ استان برتر و شایسته تقدیر معرفی و یزد در بین استان‌های شایسته تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایکنا از یزد، طبق اعلام سازمان دارالقرآن کشور مبنی بر ارزشیابی عملکرد قرآنی استان‌ها ۱۱ استان برتر و شایسته تقدیر معرفی شدند.
طبق آیین‌نامه ابلاغ شده به استان‌ها، استان‌ها در دو دسته استان‌های برتر و استان‌های شایسته تقدیر مورد تشویق قرار می‌ گیرند که در واقع استان‌هایی که مورد تشویق قرار می‌گیرند دو دسته هستند یکی استان‌های برتر و دیگری شایسته تقدیر.
در سال ۹۶ اقدامات مربوط به ارزشیابی و سنجش عملکرد استان‌ها انجام و طی بررسی انجام شده در نهایت پنج استان به عنوان استان برتر و شش استان به عنوان شایسته تقدیر مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند و سه استان نسبت به سال ۹۵ پیشرفته و ترقی داشته‌اند.
استان‌های برتر که بالاترین نمرات را کسب کرده‌اند به ترتیب امتیازات کسب شده همدان، آذربایجان شرقی، مازندران، اردبیل و بوشهر و استان‌های شایسته تقدیرشامل یزد، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، تهران و فارس هستند.
همچنین طی ارسال کارنامه‌های تفصیلی به همه استان‌ها، استان‌هایی که سال ۹۵ نیز هم جز استان‌ها برتر و شایسته تقدیر بوده‌اند همدان، آذربایجان شرقی، مازندران، اردبیل و بوشهر و یزد و مرکزی بوده‌‌اند.

گفت‌وگوی ایکنا با سیدجعفر صادقی، مدیر دفتر برنامه‌ریزی، ارزشیابی و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن در لینک زیر مشاهده فرمایید.

۱۱ استان برتر و شایسته تقدیر قرآنی معرفی شدند

captcha