تلاش دشمن برای از بین بردن امنیت کشور بی‌تاثیر است
کد خبر: 3745721
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴

تلاش دشمن برای از بین بردن امنیت کشور بی‌تاثیر است

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که ما آمریکا را از سطح راهبرد و میدان در منطقه اخراج کرده‌ایم، اظهارکرد: تلاش دشمن برای از بین بردن امنیت کشور تاثیری ندارد چراکه امنیت ایران بدون خونریزی و با رأفت به دست آمده است.

ل

 

به گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز، 19 شهریور در نشست «ایثار و شهادت» اظهار کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اوج عزت هستیم در حالی‌که دشمن می‌خواهد خلاف آن‌را نشان دهد.
وی با بیان این‌که اهداف اولیه انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و حاکمیت اسلام بود که به آن رسیده‌ایم، افزود: ما آمریکا را از سطح راهبرد و میدان در منطقه اخراج کرده‌ایم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این‌که با دستیابی به قدرت حل بحران‌های داخلی و منازعات منطقه‌ای، ایران به یک ابر قدرت تبدیل شده است و ما نجات‌بخش بسیاری از کشورها هستیم، یادآور شد: ما به قدرت توانمندسازی ملت‌ها و به تکثیر ارزش‌های محور مقاومت دست یافته‌ایم و در این راه موفق بوده‌ایم.
کشکولی گفت: از معدود کشورهایی هستیم که موشک دقیق‌زن را تولید کرده‌ایم. تراز این قدرت جهانی است. پیروزی هشت ساله ما در دوران دفاع مقدس الهام‌بخش است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این‌که در سال ۵۶ کل حقوق نظامیان ایران ۱۴ میلیارد بود در حالی‌که حقوق متشاران آمریکایی ۱۷ میلیارد تومان بود و این‌ها ذلت برای کشور بود‌‌‌، اظهار کرد: ما ایران را از حلقوم آمریکا درآوردیم و ایران امروز مستقل‌ترین کشور جهان است‌.
کشکولی با اشاره به امنیت کشور ایران تصریح کرد: تلاش دشمن برای از بین بردن امنیت کشور تاثیری ندارد چراکه امنیت ایران بدون خونریزی و با رأفت به دست آمده است.

انتهای پیام

captcha