فعالیت مساجد باید در تراز انقلاب اسلامی باشد
کد خبر: 3745722
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
نماینده ولی فقیه در گیلان:

فعالیت مساجد باید در تراز انقلاب اسلامی باشد

گروه اجتماعی- آیت الله فلاحتی، با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی جایگاه مسجد باید تعریف شود، عنوان کرد: فعالیت مساجد باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و این امر نیازمند برنامه‌ریزی است.

فعالیت مساجد باید در تراز انقلاب اسلامی باشد

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 19 شهریور در دیدار با اعضای قرارگاه مسجد سپاه قدس گیلان، با تاکید بر لزوم هماهنگی جهت تبیین برنامه‌های فرهنگی، اظهار کرد: ستاد شورای مساجد استان تشکیل شده و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد با هماهنگی این ستاد انجام می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های فرهنگی گیلان را ترویج عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: موضوع مذکور در شورای فرهنگ عمومی استان برنامه‌ریزی و تبیین می‌شود.

امام جمعه رشت، خواستار پخش اذان در سه نوبت از مساجد گیلان شد و بیان کرد: پخش اذان به طور منظم در مساجد دارای راهکارهایی است که در شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی، با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی نیازمند تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف است، تصریح کرد: استفاده از طرح‌های خردمندان و اساتید حوزه و دانشگاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی حائز اهمیت است.

وی به وجود مساجد نمونه و الگو در گیلان اشاره کرد و گفت: معرفی مساجد الگوی استان از طریق رسانه‌ها در جذب اقشار مختلف جامعه به‌ ویژه نوجوانان و جوانان تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی جایگاه مسجد باید تعریف شود، عنوان کرد: فعالیت مساجد باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و این امر نیازمند برنامه‌ریزی است.

آیت‌الله فلاحتی، مومن مسجدی را فردی شجاع معرفی کرد و متذکر شد: مساجد با حضور جوانان زنده هستند و باید عرصه برای حضور گسترده‌تر جوانان به عنوان مدیران آینده جامعه در مساجد فراهم شود.

انتهای پیام

captcha