برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در مازندران
کد خبر: 3745731
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در مازندران

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور پرشور بسیجیان در استان برگزار می شود.

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در مازندران
به گزارش ایکنا از مازندران سردار محمدحسین بابایی عصر امروز 19 شهریورماه در نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)  ضمن گرامیداشت ماه محرم گفت: رزمایش و اقتدار بسیجیان از مدتی در کشور شروع شده و بزودی در استان مازندران نیز اجرا می شود.

وی بسیج را برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین دانست و افزود:  نباید از تهدیداتی که از سوی شیطان بزرگ آمریکا مطرح می شود  غفلت کرد چرا که دشمن همانند گرگی که مترصد فرصت است، ضربه خواهد زد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد:رمز پیروزی ما در صحنه بودن مردم و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن است و ما جواب توطئه‌های دشمن را خواهیم داد و مطمئنا در جنگ اقتصادی و سیاسی نیز پیروز خواهیم شد.

برگزاری گردهمایی چندهزار نفره بسیجیان در ساری

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف افزود: شاهد شکوه اقتدای رزمایش در روز جمعه خواهیم بود و متعاقبا گردهمایی چندهزارنفره بسیجیان در ساری برگزار می شود.
بابایی با عنوان اینکه برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی آمادگی داریم، اظهار کرد:  شرکت در دوره‌های تداوم آموزش، اعزام ۳۵۰ گروه‌های جهادی به مناطق محروم شامل بسیج جامعه پزشکی، پرستاران و غیره از جمله برنامه‌ها است. 
بابایی عنوان کرد: ۵۰ گروه بسیج پزشکی، ۵۰ گروه بسیج دانشجویی و ۲۵۰ گروه بسیج اقشار در رادوهای جهادی حضور دارند و در چند سال گذشته نیز ۵۵۰ واحد مسکونی توسط سپاه برای محرومان ساخته شده است.وی با بیان اینکه در رزمایش اقتدار بسیج ۹۰ مسکن محرومان احداث می‌شود، ادامه داد: امسال بیش از ۷۰۰ خانه محرومان در استان احداث می‌شود.

انتهای پیام

 

 

captcha