آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری با کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3745755
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
رضایی عنوان کرد:

آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری با کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این نهاد در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ای، پژوهشی، علمی و اشتغال آماده همکاری و همراهی همه جانبه با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از شبستان، سیروس رضایی، سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در نشست با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به ساختار فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد ذاتا یک نهاد فرهنگی است و تاکنون خدمات و اقدامات بسیاری در حوزه های مختلف از قبیل فعالیت های رسانه ای، فعالیت های قرآنی، کارگاه ها، همایش ها و جشنواره ها انجام داده است.
وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی ظرفیت های بسیاری وجود دارد که متعدد و متفاوت از سایر دانشگاه ها است و از تمام ظرفیت های ملی و استانی خود در راستای همکاری و راه اندازی فعالیت های مشترک با کانون های مساجد بهره می گیریم.
رضایی با اشاره به فعالیت شش کانون در حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، تصریح کرد: کانون آسیب های اجتماعی، آی تی، ادبی، حقوقی و فرهنگ ورزشی از جمله این کانون ها است.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی را از دیگر رسالت های این نهاد برشمرد و گفت: به تازگی دبیرخانه طرح مشاغل خانگی شده ایم و تاکنون 2 هزار نفر برای طرح مشاغل خانگی ثبت نام کرده اند.
بر اساس گزارش در ادامه محمدرضا مظاهری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری، ظرفیت های جهاد دانشگاهی را بیشمار و ارزشمند عنوان کرد و گفت: هم افزایی و همکاری این 2 نهاد فرهنگی می تواند منشا خدمات بسیاری در استان شود.
وی تصریح کرد: امید است با انعقاد تفاهم نامه ای از ظرفیت های موجود این 2 نهاد فرهنگی بیش از پیش استفاده شود.

captcha