اتاق کلمه؛ فرصتی برای مشورت با اساتید ادبیات
کد خبر: 3745831
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

اتاق کلمه؛ فرصتی برای مشورت با اساتید ادبیات

گروه فرهنگی ــ مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان از برگزاری برنامه اتاق کلمه توسط این مرکز خبر داد.

اتاق کلمه؛ فرصتی برای مشورت با اساتید ادبیات

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، الهه رضایی در مورد برگزاری برنامه «اتاق کلمه» اظهار کرد: اتاق کلمه فرصتی برای مشورت درباره داستان‌ها، اشعار، مقالات و متون ادبی با کارشناسان و اساتید ادبیات است.
وی با بیان اینکه این برنامه برای نخستین بار برگزار می‌شود، افزود: احساس کردیم بسیاری از نویسندگان، شاعران و دانشجویان ادبیات نیاز به مشورت با کارشناسان و اساتید دارند تا با آنها در مورد اثر خود صحبت کرده و آن را به نتیجه برسانند.
رضایی ادامه داد: برنامه اتاق کلمه برای کسانی که شعر سروده و نیاز به راهنمایی دارند، با حضور کارشناس شعر و برای افرادی که داستان نوشته‌اند با حضور کارشناس داستان برگزار می‌شود. همچنین اساتید دانشگاه به دانشجویانی که مقاله و کار تحقیقاتی در زمینه ادبیات دارند مشاوره می‌دهند.
مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان با بیان اینکه علاقه‌مندان به استفاده از این مشاوره‌ها باید اقدام به رزرو نوبت کنند، گفت: به افراد متناسب با موضوع اثر نوبت‌دهی می‌شود و پس از پرداخت هزینه، با مراجعه به کتابخانه تخصصی ادبیات از مشاوره اساتید مربوطه استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرد: فراخوان برنامه اتاق کلمه از روز گذشته آغاز شده که یکی از برنامه‌های دائمی مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خواهد بود.
برنامه اتاق کلمه در کتابخانه تخصصی ادبیات واقع در خیابان علامه امینی شرقی، باغ غدیر، ساختمان الغدیر، طبقه دوم برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از جزئیات و رزرو وقت قبلی می‌توانند با شماره تلفن‌های 32602014 و 32602740 تماس بگیرند.
گفتنی است؛ مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و دفتر تخصصی ادبیات وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، به عنوان پاتوقی برای شهروندان علاقمند به ادبیات در زمینه شعر، داستان، نقد، ترجمه و نمایشنامه فعالیت می‌کند. شهروندان می‌توانند در این مرکز ضمن بهره‌مندی از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های گفته شده، از شرکت در برنامه‌های عمومی و تخصصی همچون شب‌های شعر و داستان و نقد و رونمایی و تحلیل آثار نیز بهره‌مند شوند.

captcha