‌‌اداره کشور اسلامی نیازمند مدیریت جهادی است
کد خبر: 3745842
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

‌‌اداره کشور اسلامی نیازمند مدیریت جهادی است

گروه سیاست و اقتصاد - معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مفهوم صبر، گذشت، تدبیر، جهاد، مدیریت جهادی، مقاومت اقتصاد مقاومتی و ... که برای اداره یک کشور اسلامی نیاز است، در وجود برجسته چهره‌های انقلابی دوران دفاع مقدسی وجود دارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حمید ملانوری، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان دیروز عصر دوشنبه، 19 شهریور در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس گفت: در دوره‌ای که هجومی از آسیب‌ها، جوانان و نوجوانان ما را تهدید می‌کند، نیاز داریم تا با بهره‌گیری از یکسری مفاهیم و اصول و ارزش‌های به معنای واقعی، تمسک جسته و از مشکلات رهایی یابیم.
وی افزود: در جامعه انقلابی و اسلامی ایران با فرهنگ غنی از عشق، ایثار، شهادت و ولایت‌محوری همراه هستیم که باید آنها را هر چه بیشتر در جامعه تبیین و تشریح کرد تا جامعه ما به آن مسلح شود و بتوانند با نیروی جوانی و فهم بیشتر امور اجرایی کشور را به عهده گرفته و کشور را پیش ببرند.
ملانوری عنوان کرد: تبیین این مفاهیم و مصادیق در دوره کنونی آسان‌تر از سال‌های آینده است، زیرا مصادیق عملی و مفاهیم غنی در جامعه امروز را شاهدیم و مفهوم صبر، گذشت، تدبیر، جهاد، مدیریت جهادی، مقاومت اقتصاد مقاومتی و ... که برای اداره خوب یک کشور اسلامی نیاز است در وجود برجسته چهره‌های انقلابی دوران دفاع مقدسی وجود دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: استقامت و روحیه مقاومت در برابر تهدید‌ها و دشمنی‌ها، عدم ایجاد روحیه افسردگی و انفعال و وادادگی و تسلیم‌طلبی باید در جامعه وجود داشته باشد.
وی تصریح کرد: تلاش کنیم که روحیه یأس و ناامیدی در جامعه ما جاری نشود، این نشست‌ها و تجلیل‌ها نه فقط برای عرض ادب و احترام به جامعه ایثارگری است، بلکه بهانه‌ای برای ترویج این نوع فرهنگ‌ها و مفاهیم برای ماندگاری اهداف انقلاب است.
انتهای پیام

captcha