ضرورت تقویت گفتمان دینی در هیئت‌های عزاداری
کد خبر: 3745848
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی عنوان کرد:

ضرورت تقویت گفتمان دینی در هیئت‌های عزاداری

گروه اجتماعی ــ مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید عزاداری‌ها در هیئت و مساجد با پیام عاشورا و تقویت حکومت اسلامی ارتباط داشته باشد، گفت: باید تقویت گفتمان دینی در هیئت‌ها صورت بگیرد.

ضرورت تقویت گفتمان دینی در هیئت‌های عزاداری

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی، شب گذشته 19 شهریور، در مراسم اذن عزای حسینی که در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: اگر از فرصت ماه محرم به خوبی استفاده نکنیم روزی حسرت از دست رفتن این فرصت‌ها را خواهیم خورد.
وی با بیان اینکه شیعه انگلیسی برای مسلمانان نقشه کشیده است، تصریح کرد: امروز شیعه انگلیسی برای مسلمانان مرجع تقلید و مداح درست می‌کند و به دنبال براندازی نظام اسلامی است.
مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی افزود: انگلیس با ده‌ها شبکه و فضای مجازی و با میلیاردها تومان بر علیه تشیع و هیأت مذهبی تبلیغ می‌کند.
نصیرایی تصریح کرد: امروز عده‌ای خائن با رعایت ظواهر دینی به اسم اسلام و خادم‌الحرمین مدعی اسلام ناب هستند و اسلام ما را اسلام انحرافی می‌دانند.
وی با بیان اینکه مشکل دشمنان با ما مسأله اسلام ناب در مقابل اسلام انحرافی و اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی است، ادامه داد: در صحرای کربلا نیز کسانی که در مقابل امام حسین(ع) ایستادگی کردند و آن فجایع را در تاریخ آفریدند اهل نماز، قرآن و اسلام بودند.
مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید عزاداری‌ها در هیأت و مساجد با پیام عاشورا و تقویت حکومت اسلامی ارتباط داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید تقویت گفتمان دینی در هیأت‌ها صورت بگیرد.
انتهای پیام

captcha