ادامه مرحله ناحیه‌ای جشنواره قرآنی الحافظون/ رقابت دو روزه بسیجیان در ناحیه شهید مطهری
کد خبر: 3745851
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

ادامه مرحله ناحیه‌ای جشنواره قرآنی الحافظون/ رقابت دو روزه بسیجیان در ناحیه شهید مطهری

گروه مسابقات ــ مرحله ناحیه‌ای ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون طی روزهای 20 و 21 شهریورماه در ناحیه شهید مطهری برگزار می‌شود.

ادامه مرحله ناحیه‌ایی جشنواره قرآنی الحافظون / رقابت دو روزه بسیجیان در ناحیه شهید مطهری

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مرحله ناحیه‌ای ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون از صبح امروز در ناحیه مقاومت شهید مطهری آغاز شده و تا روز 21 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
بر همین اساس، رقابت‌های روز اول که از صبح امروز آغاز شده است، ویژه بخش بانوان است و پس از آن نیز رقابت‌های آقایان در روز 21 شهریورماه پیگیری می‌شود.
در این مسابقات مجموعاً 150 شرکت‌کننده حضور دارند که 90 نفر از آنها در بخش بانوان و 60 نفر در بخش آقایان هستند. کارهای مربوط به ثبت نام، تبلیغات، برنامه‌ریزی و توجیه مسئولان پایگاه‌های تابعه این ناحیه از یک ماه قبل آغاز شده بود.
برگزیدگان این مرحله که از هر رشته یک نفر خواهد بود به مرحله استانی ششمین دوره جشنواره قرآنی الحافظون اعزام می‌شوند. این مرحله آبان‌ماه برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، جشنواره قرآنی الحافظون در سه مقطع سنی و در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود. مقطع سنی زیر هفت سال شامل رشته‌های حفظ ۲۰ سوره آخر قرآن، حفظ یک جزء، حفظ سه جزء و حفظ پنج جزء قرآن خواهد بود. همچنین رشته‌های دو مقطع سنی ۸ تا ۱۷ و بالای ۱۷ سال نیز شامل رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم است.

انتهای پیام

captcha