دوره آموزشی تربیت مربی ویژه 35 مربی لبنانی برپا شد
کد خبر: 3745870
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
به همت جامعةالقرآن؛

دوره آموزشی تربیت مربی ویژه 35 مربی لبنانی برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره تکمیلی تربیت مربی ویژه 35 مربی لبنانی طی سفر مدیر مؤسسه جامعةالقرآن به این کشور برگزار شد.

دوره تکمیلی تربیت مربی ویژه 35 مربی لبنانی برپا شدبه گزارش ایکنا به نقل از مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)، دوره فشرده و تکمیلی تربیت مربی جمعی از بانوان کشور لبنان طی سفر حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه فرهنگی و همچنین حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام مؤسسه برگزار شد.
این سفر به دعوت معهد بقیة‌الله(عج)(مرکز قرآنی شیعیان لبنان) برای بازدید از مراکز قرآنی و اجرای دوره تکمیلی تربیت مربی انجام شد که دوره فوق با حضور 35 نفر از مربیانی که در دوره مقدماتی حائز حد نصاب لازم شدند، برپا شد.
همچنین طی بازدید درخواست‌هایی برای تأسیس شعبه‌هایی از این مؤسسه در کشور لبنان بود که خیرین قول‌های مساعدی برای ساخت و تجهیز مؤسساتی با عنوان جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) دادند.
یادآور می‌شود، حدود یک سال گذشته جمعی از مربیان لبنانی برای گذراندن مرحله مقدماتی دوره تربیت مربی حفظ موضوعی به روش اشاره و دوره روخوانی و روان‌خوانی به شهر مقدس قم عزیمت کردند.
انتهای پیام

captcha