اجرای طرح اقامه نماز جماعت ادارات در بخش منج
کد خبر: 3745895
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

اجرای طرح اقامه نماز جماعت ادارات در بخش منج

کانون خبرنگاران نبأ ــ روحانی مستقر منج لردگان گفت: به دلیل اهمیت نماز اول وقت در زندگی با تمامی مسئولین ادارات بخش هماهنگ شده که جهت اقامه نماز جماعت ظهر در مسجد حضور به هم رسانند و این طرح برای همیشه درحال اجرا است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرامرزی، روحانی مستقر منج لردگان گفت: به دلیل اهمیت نماز اول وقت در زندگی با تمامی مسئولین ادارات بخش هماهنگ شده که جهت اقامه نماز جماعت ظهر در مسجد حضور به هم رسانند و این طرح برای همیشه درحال اجرا است و یکی از مهم‌ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده نماز است.
وی افزود: نماز اول وقت یکی از فریضه‌های مهم و اصلی اسلام است که به‌عنوان دومین رکن اسلام قرار گرفته است و پلی ارتباطی بین خدا و بنده‌اش است. در نماز، بنده دلش را برای راز و نیاز با خدایش باز می‌کند و شروع به حرف زدن، ستایش کردن و درخواست از خداوند می‌کند و نهایت بندگی‌اش را برای خداوند به منحصه ظهور می‌گذارد.
حجت‌الاسلام فرامرزی ادامه داد: در این بین نماز می‌تواند پل ارتباطی قوی‌تری باشد و تمام ثوابش را در بر داشته باشد، به شرطی که بر طبق قرآن و سنت صحیح و در اول وقت برگزار شود و انجام آن از طرف نمازگزار به تأخیر انداخته نشود.
عباس آبرود
انتهای پیام

captcha