پخش گنجینه‌ای از نواهای ماندگار عاشورایی در «نغمه عشاق»
کد خبر: 3745907
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

پخش گنجینه‌ای از نواهای ماندگار عاشورایی در «نغمه عشاق»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ویژه‌برنامه «نغمه عشاق» با محوریت پخش نغمه‌های ماندگار و نواهای عاشورایی در ایام محرم به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

پخش گنجینه‌ای از نواهای ماندگار عاشورایی در «نغمه عشاق»

به گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش، ویژه‌برنامه «نغمه عشاق» با موضوع پخش نغمه‌های ماندگار و نواهای عاشورایی به درخواست مخاطبان، در ایام دهه اول محرم الحرام به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
در این برنامه، ضمن اینکه هر شب یکی از ذاکران صاحب سبک و پیشکسوت اهل بیت (ع) از سراسر میهن اسلامی در برنامه حضور خواهند داشت، از مداحان نوجوان و جوان نیز دعوت می‌شود و آثار آنها نیز به نمایش در می‌آید.
همچنین پخش مداحی‌های قدیمی با قدمت بیش از دو دهه که در حضور رهبر معظم انقلاب اجرا شده است از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.
علاقه‌مندان می‌توانند درخواست‌های خود را برای پخش مداحی‌های مورد نظر به سامانه پیامکی 30000715 ارسال کنند.
«نغمه عشاق» با اجرای «محمدرحمان نظام‌اسلامی» و تهیه‌کنندگی «محسن رنگینی» کاری از گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است که از روز جمعه، 23 شهریور مصادف با چهارم محرم در ساعت 18 به روی آنتن این شبکه خواهد رفت و در ساعت 24 همان روز بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

captcha