تحلیل مبانی قرآنی عاشورا با اعزام 100 استاد تفسیر به سراسر کشور
کد خبر: 3745908
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

تحلیل مبانی قرآنی عاشورا با اعزام 100 استاد تفسیر به سراسر کشور

گروه حوزه‌های علمیه ــ نائب رئیس و دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اعزام 100 استاد تفسیر به سراسر کشور برای تحلیل قرآنی قیام عاشورا خبر داد.

تحلیل مبانی قرآنی قیام عاشورا با اعزام 100 استاد تفسیر به سراسر کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی، نائب رئیس و دبیر مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: مجمع عالی تفسیر قرآن بعد از توفیق در اعزام استادان تفسیر در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور برای تشکیل جلسات قرآنی واستقبال مسئولان و مردم اقدام به اعزام استادان تفسیر در ماه محرم کرده است.

بنیادی ادامه داد: اعزام محرم با نگاه تفسیری وضعیت و حال و هوای خاص خود را دارد و این وجه تماز تبلیغ از این زاویه نسبت به زوایای دیگر تبلیغی است.

وی ادامه داد: مقرر شده است تا استادان تفسیر در این ایام و به خصوص دهه اول محرم به تحلیل قرآنی وقایع عاشورا در قالب آیات قرائت شده توسط امام حسین(ع) و همچنین مبانی قرآنی قیام عاشورا بپردازند.

بنیادی اظهار کرد: 100 استاد تفسیر در این ایام به سراسر کشور یعنی شهرهای اول و دوم هر استان اعزام خواهند شد که این کار برای اولین بار از سوی مجمع عالی تفسیر صورت گرفته است و سعی شده تا از استادان مبرز به بحث تفسیر از یکسو و استادانی که خطابه حماسی دارند استفاده شود.

انتهای پیام

captcha