نشست مجمع سلامت بندرعباس برگزار شد
کد خبر: 3745911
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

نشست مجمع سلامت بندرعباس برگزار شد

گروه اجتماعی ـ جلسه مجمع سلامت شهرستان بندرعباس به رياست احمد پویافر فرماندار و حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی در محل سالن جهاد کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.

اجتماعی کردن حوزه سلامت از نیازهای اساسی جامعه است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، احمد پویافر، فرماندار بندرعباس در شروع جلسه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، اجتماعی شدن سلامت را یکی از نیازهای اصلی این حوزه دانست و اظهار کرد: هدف اصلی مجمع سلامت، اجتماعی کردن سلامت بین مردم است تا با آموزش و اقداماتی که صورت می‌گیرد بتوان شاخصه‌های سلامت را افزایش دهیم.
پویا‌فر در ادامه افزود: در موضوعات مرتبط با سلامت قدم‌های خوبی برداشته‌شده ولی کافی نیست و برخی از پروژه‌های بهداشتی و درمانی و تجهیزات ضروری با کمک خیرین تهیه‌ شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: باید نگاه عمیق‌تر به‌ سلامت مردم شود و با برنامه‌ریزی و برطرف کردن مسائل و مشکلات، امیدواریم به کمک سه ضلع ‌مردم ، مسئولان و نظام سلامت‌ بتوانیم از بیمار شدن افراد پیشگیری کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و افراد باید موضوع سلامت را جدی بگیرند و در این راستا سازمان‌های مردم‌نهاد نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند.
فرماندار بندرعباس در پایان گفت: باید به دنبال افزایش مشارکت مؤثر و کارآمد مردم برای ارتقای سلامت در خانواده‌ها و محلات باشیم.

انتهای پیام/

captcha