برگزیدگان مسابقات قرآن سپاه عاشورا معرفی شدند
کد خبر: 3745938
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

برگزیدگان مسابقات قرآن سپاه عاشورا معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برگزیدگاه سی‌وهفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه عاشورا ویژه آقایان معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقات قرآن سپاه عاشورا معرفی شدند

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، برگزیدگاه سی‌وهفتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه عاشورا ویژه آقایان امروز، 20 شهریورماه معرفی شدند.

علی گل‌محمدی، مسئول قرآن و عترت معاونت روابط عمومی سپاه عاشورا گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان و مفاهیم سطح یک و دو برگزار شد.

وی افزود: در رشته حفظ کل، 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء به ترتیب آقایان: ‌رسول تقی‌خواه، ‌مرتضی داد‌روان‌، ‌اکبر حیدر‌پناه‌، ‌ابوالفضل فرضی‌ حائز رتبه نخست شده و در رشته حفظ 5 جزء به ترتیب آقایان: ‌رضا قلی‌پور رتبه اول و ‌مهدی فلاح‌ رتبه دوم را کسب کردند و در حفظ ۱۰ جزء سرباز وظیفه ‌معین قربانی‌ به رتبه نخست نائل شد.

در رشته قرائت تحقیق به ترتیب آقایان: ‌میلاد قره‌داغی‌، ‌اللهوردی لطیفی‌ و ‌محمدحسین محسنی‌ رتبه‌های نخست، دوم و سوم را کسب کرده و سربازان وظیفه رسول منبری و محمد ملک‌زاده حائز رتبه نخست و دوم شدند.

در رشته قرائت ترتیل به ترتیب آقایان: رضا سلیمان‌زاده، جواد باغبان و یوسف شهیدی حائز رتبه های نخست، دوم و سوم شده و سربازان وظیفه ‌مرتضی کیانی‌، ‌هادی سیمین‌دل‌ و ‌حسین امجدی رتبه های اول دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته مفاهیم سطح یک نیز ‌علی ابراهیم‌زاده‌ و سرباز وظیفه ‌جعفر مختاری، در رشته مفاهیم سطح ۲ به ترتیب ‌حسین صبور‌، نورالدین عابدی و علی مجیدی حائز رتبه‌های نخست، دوم و سوم شدند

در رشته اذان به ترتیب ‌مهدی شفیعی‌، ‌نوید طباخی‌ و ‌ابوالحسن طالبی‌ و سربازان وظیفه ‌فرشاد امینی‌، ‌پرویز کاظم‌زاده‌ و رضا امانی رتبه‌های نخست، دوم و سوم را کسب کردند.
انتهای پیام

captcha