درخشش دانشجویان دانشگاه گیلان در مسابقات قرآن و عترت دانشجویان کشور
کد خبر: 3745967
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

درخشش دانشجویان دانشگاه گیلان در مسابقات قرآن و عترت دانشجویان کشور

گروه فعالیت های قرآنی ــ مرحله کشوری سی وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی با کسب عنوان برتر دو دانشجوی دانشگاه گیلان در بخش های حفظ کل و حفظ 20 جزء در زنجان برگزار شد.

درخشش دانشجویان دانشگاه گیلان در مسابقات قرآن و عترت دانشجویان کشور

به گزارش ایکنا از گیلان، مرحله کشوری سی وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی با حضور متسابقین در بخش های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی 16 لغایت 18 شهریور 97 در دانشگاه زنجان برگزار شد.

در این مرحله آقایان «امیدرضا رحیمی» دانشجوی روشندل رشته ادبیات فارسی دانشگاه گیلان در بخش حفظ کل و «محسن حاج حسینی» دانشجوی رشته حقوق دانشگاه گیلان در بخش حفظ 20 جزء موفق به کسب رتبه اول شدند و به مرحله ملی سی وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور راه یافتند.

حفظ قرآن ذهن را باز و فعال می کند

محسن حاج حسینی، نفر اول بخش حفظ 20 جزء مرحله کشوری سی وسومین جشنواره سراسری قرآن و عترت ویژه دانشجویان در گفت وگو با ایکنای گیلان، با بیان اینکه سال 1369 در شهر آران بیدگل استان اصفهان متولد شدم، اظهار کرد: از سال 83 فعالیت های قرآنی خودم را در بخش حفظ آغاز کردم و تاکنون در مسابقات استانی و کشوری قرآن حائز مقام شده ام.

وی با اشاره به تاثیرات معنوی قرآن بر زندگی شخصی و تحصیلی خودش، عنوان کرد: در حال حاضر دانشجوی رشته حقوق و جزا در مقطع کارشناسی ارشد هستم و در تمام دوران تحصیلم لطف قرآن شامل حال من شده و هر چه دارم از قرآن و انس با قرآن دارم.

حاج حسینی، که قرآن را زیر نظر اساتید بنام اصفهانی فرا گرفته است، یادآور شد: قرائت قرآن به ویژه حفظ آیات نورانی کلام الله مجید باعث می‌شود که ذهن بازتر و فعال تری داشته باشم و این موضوع مرا در سایر بخش های زندگی به ویژه رشته تحصیلی ام یاری می کند. امیدوارم همه افراد از نورانیت قرآن بهره ببرند.

انتهای پیام

captcha