هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌ها؛ راهکار رفع مشکلات صنایع
کد خبر: 3745969
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌ها؛ راهکار رفع مشکلات صنایع

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: امروزه واحدهای تولیدی استان با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند که راهکار حل آن‌ها ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی است.

هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌ها راهکار رفع مشکلات صنایع

به گزارش ایکنا از قزوین، علیرضا آشناگر در جلسه بررسی مشکلات صنایع استان که امروز 20 شهریور با حضور محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در یکی از شرکت‌های تولیدی شهرستان تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: به‌دلیل نوسانات ارزی و مشکلات اقتصادی بسیاری از واحدهای تولیدی استان با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند که به‌دنبال آن‌ها تنش‌های کارگری و اجتماعی نیز در استان ایجاد شده است.
وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان اضافه کرد: انباشت بدهی‌های واحدهای تولیدی به دستگاه‌های مختلف از قبیل اداره مالیات، تأمین اجتماعی و بانک‌ها به مشکلات صنایع دامن زده است که باید برای حل آن‌ها فکر اساسی کرد.
آشناگر اضافه کرد: پرداخت معوقات کارگری از دیگر مشکلات صنایع استان است که در کمیسیون‌های کارگری استان به آن پرداخته می‌شود.
وی ابراز کرد: برخی از واحدهای تولیدی استان مانند نازنخ و مه نخ برای پرداخت 120 میلیارد ریال معوقات 600 کارگر بازنشسته خود با مشکل مواجه هستند.
معاون سیاسی استاندار در پایان عنوان کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها بتوانیم بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی استان را حل کنیم و از این شرایط سخت اقتصادی نیز با موفقیت عبور کنیم.

انتهای پیام

captcha