ساخت 50 واحد مسکونی ویژه محرومان روستای لهک + تصاویر
کد خبر: 3745970
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

ساخت 50 واحد مسکونی ویژه محرومان روستای لهک + تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ کلنگ احداث 50 واحد مسکونی برای مردم روستای لهک طی مراسمی با حضور استاندار تهران، جانشین سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان شهرستان اسلامشهر به زمین زده شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، طی مراسمی که روز گذشته، 19 شهریورماه با حضور محمدحسین مقیمی، استاندار تهران، سردار محمدحسین سپهر، جانشین سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان شهرستان اسلامشهر کلنگ احداث 50 واحد مسکونی برای مردم روستای لهک شهرستان اسلامشهر در طرح محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و بسیج سازندگی سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر برای خانواده‌های محروم این روستا به زمین زده شد.

محمدحسین مقیمی در این مراسم با اشاره به اقدامات بسیج در زمینه سازندگی مناطق محروم، گفت: کاری که امروز بسیج سازندگی در کشور انجام می‌دهد یک کار جهادی است، اردوهای جهادی‌ که ‌دانشگاهیان، دانش‌آموزان و همه‌ کسانی که دوست دارند در مناطق کمتر توسعه‌ یافته و مناطق محروم حضور داشته باشند می‌خواهند کمک کنند و این فاصله‌ای که هست را کم کنند.

وی با اعلام آمادگی استانداری تهران برای تسهیل در امر سازندگی مناطق محروم، عنوان کرد: ما در استانداری هر کمکی لازم باشد انجام خواهیم داد و به‌موازات کارهایی که مردم و خیرین برای توسعه انجام می‌دهند انجام این اقدامات مهم است انجام این کارها از دو جنبه اهمیت دارد یکی اینکه کار خیر است و تبلیغ کار خیر خواهد شد و دیگری روش کار است که روشی جهادی است و این به مدیریت کشور کمک می‌کند که از این الگوهای کاری استفاده شود برای اینکه کارها در یک زمان‌بندی مشخص و با هزینه کم به نتیجه برسد.

مقیمی گفت: ما به‌عنوان استانداری کارمان این است که امور را تسهیل کنیم اگر نیاز به مجوزی باشد انجام شود ضمن اینکه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هم سهمی از اعتبارات استان یا به‌صورت قانونی سهم برای بسیج گذاشته می شود یا اینکه اگر لازم باشد از سهمیه اعتبارات استانی برای این کارها بودجه اختصاص خواهیم داد.

استاندار تهران تصریح کرد: حتماً در استان تهران مناطق محروم وجود دارد به دلیل اینکه رشد خیلی سریع اطراف آن و به‌خصوص روستاها از این نوع محله‌ها زیاد داریم و پیش‌ازاین نیز بسیج ورود کرده و چهره روستاها را تغییر داده است. ان‌شاءالله اینجا نیز تغییر پیدا خواهد کرد و با انجام این اقدامات در روحیه مردم اثر بسیار خوبی خواهد داشت.

حسین رشیدی

انتهای پیام

captcha