فردا بلیت ‌سینما در خراسان‌شمالی نیم‌بهاء می‌شود
کد خبر: 3745974
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

فردا بلیت ‌سینما در خراسان‌شمالی نیم‌بهاء می‌شود

گروه فرهنگی ــ سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: با تصمیم شورای صنفی نمایش کشور بلیت سینما‌های استان ٢١ شهریور و همزمان با «روز ملی سینما» نیم‌بها می‌شود.

فردا بلیت ‌سینما در خراسان‌شمالی نیم بهاء می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابوالحسن حیدری، سرپرست معاونت امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت روز ملی سینما، بلیت همه سینماهای استان با تخفیف پنجاه درصدی در اختیار علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: این تخفیف شامل سینماهای استان از جمله سینما عمیق بجنورد و سینماهای شهرستان‌های شیروان، مانه و سملقان و اسفراین که به امکانات پخش فیلم سینمایی مجهز هستند می‌باشد.
حیدری خاطرنشان کرد: سینما گلشن بجنورد به دلیل پاره‌ای از تعمیرات تعطیل بوده و در حال حاضر فیلم‌های سینمایی در این سینما اکران نمی‌شود.
در سال ۱۳۷۹ در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با بزرگداشت صدمین سال ورود سینما به ایران بود که ۲۱ شهریور به عنوان «روز ملی سینما» شناخته و ۲۱ شهریور به عنوان روزی نمادین وارد تقویم شد.

انتهای پیام

captcha