برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه خراسان جنوبی
کد خبر: 3745993
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه خراسان جنوبی

گروه اجتماعی ــ نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در خراسان‌جنوبی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه این استان خبر داد.

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در 150 نقطه خراسان جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسن مالکی، نماینده مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در خراسان‌جنوبی‌ امروز، 20 شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همایش شیرخوارگان حسینی امسال به صورت همزمان در 5500 نقطه از ایران و 41 کشور جهان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه همایش همزمان با سراسر کشور در اولین جمعه ماه محرم در استان برگزار خواهد شد، افزود: همایش شیرخوارگان حسینی در مرکز استان در سه نقطه مصلی المهدی(عج)، آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) و سالن شهیدین قاسمی برگزار خواهد شد.
نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در خراسان‌جنوبی بیان کرد: سخنرانی در راستای نهضت حسینی و امربه معروف و نهی از منکر، مداحی و عزاداری، گهواره گردانی و خواندن نذرنامه مادران از برنامه‌های همایش است.
مالکی با اشاره به اینکه این همایش سال گذشته در 100 نقطه از استان برگزار شد و امسال پیش‌بینی می‌شود در 150 نقطه از استان این مراسم انجام شود، ادامه داد: بیان مظلومیت و گویاترین سند مظلومیت حضرت امام حسین(ع) و بیعت مادران با آرمان‌های شهدای کربلا از اهداف برگزاری این همایش است.
نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه لباس شیرخوارگان حسینی به صورت رایگان قبل از آغاز مراسم در میان مردم توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان امسال در استان راه‌اندازی شد و به همت خیران لباس‌ها دوخته و بسته بندی شده است.
مالکی با بیان اینکه امسال 10 هزار دست لباس در استان توزیع خواهد شد، یادآور شد: همچنین کسانی که نذر تهیه لباس دارند می‌توانند به ازای هر دست لباس مبلغ دو هزار تومان را به شماره حساب 879548865 و شماره کارت 6037707000126965 بانک کشاورزی واریز کنند تا مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان به نیابت از آن‌ها لباس‌ها را تهیه و توزیع کند.
انتهای پیام

captcha