برپایی ۸۷ کلاس در قالب «بوستان‌های معرفت» در یزد
کد خبر: 3746009
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

برپایی ۸۷ کلاس در قالب «بوستان‌های معرفت» در یزد

گروه اجتماعی ــ دبیر اوقات فراغت اداره‌کل تبیلغات اسلامی استان یزد از برپایی ۸۷ کلاس در قالب «بوستان‌های معرفت» برای غنی سازی اوقات فراغت در سطح استان بویژه مناطق محروم خبر داد.

برپایی ۸۷ کلاس در قالب «بوستان‌های معرفت» در یزد

حمید طالعی، دبیر اوقات فراغت اداره کل تبیلغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد هدف از برگزاری طرح غنی سازی اوقاغت فراغت را آشنایی جوانان و نوجوانان با معارف دینی و قرآنی و ارتقای سطح دانش آنان در حوزه فرهنگی و دینی اعلام کرد.
طالعی اظهار کرد: در مجموع ۸۷ کلاس در قالب بوستان های معرفت جهت غنی سازی اوقات فراغت توسط این اداره کل در سطح استان به‌ ویژه در مناطق محروم برپا شد.
دبیر اوقات فراغت اداره کل تبیلغات اسلامی استان یزد افزود: بالغ بر یک هزار و ۸۱۹ نفر در کلاس های تابستانی اداره کل تبلیغات اسلامی شرکت کردند.
وی ادامه داد: از مجموع شرکت کنندگان در برنامه های اوقات فراغت این اداره کل یک هزار و ۵۹ نفر آقا و ۷۶۰ نفر از بانوان بوده اند که از برنامه های ارائه شده، بهره برده اند.
طالعی تصریح کرد: در این طرح در کنار برنامه های آموزشی و فرهنگی اردوهای داخل و خارج شهر نیز برنامه ریزی شده که در پایان کلاس ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha