ارائه خدمات به هیئات مذهبی منوط به ثبت‌نام در سامانه طوبی است
کد خبر: 3746016
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

ارائه خدمات به هیئات مذهبی منوط به ثبت‌نام در سامانه طوبی است

گروه فرهنگی ـ نائب‌رئیس شورای هیئات مذهبی کشور با تأکید بر ثبت‌ مشخصات تمام هیئات در سامانه طوبی، اظهار کرد: ارائه خدمات به هیئات مذهبی منوط به ثبت‌نام در این سامانه است.

ارائه خدمات به هیئات مذهبی منوط به ثبت‌نام در سامانه طوبی است

به گزارش ایکنا از لرستان حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، نائب‌رئیس شورای هیئات مذهبی کشور‌ امروز سه‌شنبه، ۲۰ شهریورماه در همایش «عاشوراییان»، ویژه هیئات مذهبی شهرستان خرم‌آباد که در حوزه هنری این استان برگزار شد، اظهار کرد: شورای هیئات مذهبی استان برای ارائه خدمات بهتر به هیئات مذهبی ۸ جلسه را با مدیران دستگاه‌های مرتبط با هیئات برگزار کرده است.
وی با اشاره به این‌که جلسات شورای هیئات مذهبی با منابع طبیعی برگزار شده است، تصریح کرد: از دوم محرم شورای هیئات مذهبی در دو نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به هیئات مذهبی است.
دریکوند به انجام هماهنگی‌های لازم با مدیرکل صنعت معدن و تجارت برای صدور حواله برنج، مرغ و روغن اشاره و افزود: اگر قیمت‌ها مناسب بود حواله صادر می‌شود در غیر این صورت این اقلام توسط مسئولین هیئات تهیه شود.

تأمین برق جایگاه‌های عزاداری فقط توسط عوامل شرکت توزیع برق صورت گیرد

نائب‌رئیس شورای هیئات مذهبی کشور به آمادگی شرکت توزیع برق برای تامین برق جایگاه‌های عزاداری اشاره و با بیان این‌که در این راستا هماهنگی‌ها صورت گرفته است، اضافه کرد: تامین برق جایگا‌ها توسط عوامل توزیع برق انجام می‌گیرد.
وی به تامین خاک و هیزم برای آیین گل‌مالی اشاره و افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با بیمه معلم با کمترین هزینه، جایگاه‌ها و تکیه‌ها تا ۱۰ نفر بیمه بی‌نام می‌شوند.
دریکوند ارائه خدمات به هیئات مذهبی را منوط به ثبت در سامانه طوبی دانست و افزود: به کسی حواله هیزم، خاک و بازرگانی داده می‌شود که ثبت در سامانه طوبی باشد.

انتهای پیام

captcha