ثبت‌نام دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در اوقاف لرستان
کد خبر: 3746026
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

ثبت‌نام دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در اوقاف لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره قرآنی اوقاف لرستان با اشاره به اعزام 33 نفر از مربیان استان جهت گذراندن دوره تربیت مربی قرآن به قم، گفت: دوره روخوانی و روان‌خوانی قرآن نیز برای مربیان در تاریخ 16 آذرماه امسال برگزار می‌شود و کسانی‌که مایل به ثبت‌نام در این دوره هستند می‌توانند به ادارات اوقاف شهرستان‌ها مراجعه کنند.

 h, 

تقی دریکوند، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: 33 نفر از مربیان استان جهت گذراندن دوره تربیت مربی به استان قم اعزام شدند.
وی افزود: تعداد 33 مربی پس‌از موفقیت در آزمون های مقدماتی حفظ به مرکز راهبردی در قم معرفی و اعزام شدند.
دریکوند اضافه کرد: این مربیان حافظان بالای پنج جزء بوده که در مدت یک هفته از کلاس‌های تخصصی حفظ زیر نظر اساتید توانمند بهره‌مند و در صورت قبولی گواهی‌نامه تربیت مربی برای آن‌ها صادر می‌شود.
وی برگزاری این دوره‌ها را بسیار بااهمیت ذکر کرد و افزود: دوره روخوانی و روان‌خوانی نیز برای مربیان در تاریخ 16 آذرماه امسال برگزار می‌شود.
رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان به ثبت‌نام متقاضیان جهت دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون ثبت‌نام جهت دوره روخوانی و روان‌خوانی انجام می‌گیرد و کسانی‌که مایل به ثبت‌نام در این دوره هستند می‌توانند به ادارات اوقاف شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha