اعلام برنامه‌های دهه اول محرم در اسلام‌آبادغرب
کد خبر: 3746038
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

اعلام برنامه‌های دهه اول محرم در اسلام‌آبادغرب

گروه اجتماعی ــ برنامه‌های هیئت‌های مذهبی شهرستان اسلام‌آبادغرب برای دهه اول محرم اعلام شد.

اعلام برنامه‌های دهه اول محرم در اسلام‌آبادغرب

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، از چند روز مانده به آغاز محرم شهر کرمانشاه سیاه‌پوش و بنرهای روضه بر در و دیوار شهر خودنمایی می‌کند، هیئت‌ها و مجالس دینی کرمانشاه همه در تکاپو برای تدارک مراسم این ایام هستند در این گزارش به معرفی برنامه‌های دهه اول ماه محرم اعلامی از سوی نهادهای فرهنگی شهرستان‌ اسلام‌آبادغرب پرداختیم.
سیاه پوش کردن مساجد، برپایی خیمه‌های عزا و اعزام مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی قم و مراجع به روستاها، مساجد و هیئت‌های مذهبی از جمله برنامه‌های اعلام شده در شهرستان اسلام‌آبادغرب ویژه این ایام است.
همچنین تجمع بزرگ هیئت‌های عزاداری در روز تاسوعا در یک مکان و برگزاری عزاداری روز عاشورا و اقامه نماز ظهر عاشورا از دیگر این برنامه‌ها است.
حجت‌الاسلام علیرضا رضایی، رئیس تبلیغات اسلامی اسلام‌آبادغرب در این خصوص با اشاره به برنامه‌های دینی تدارک دیده شده این ایام به اجرای گفتمان‌های دینی ویژه این ایام به منظور برگزاری در مراکز آموزشی، مساجد و دانشگاه‌ها اشاره کرد.
وی با اشاره به همکاری مبلغین اعزامی در اجراء برنامه‌های این ایام در این شهرستان رویکرد این برنامه‌ها را پرداختن به فرهنگ و موضوع عاشورا عنوان کرد.
رئیس تبلیغات اسلامی اسلام‌آبادغرب در پایان تصریح کرد: محرم ماه پیوند خوردن با مکتب عاشورا است و عزاداران سالار شهیدان باید فرصت این ایام را مغتنم شمرده و تلاش کنند تا با درآمیختن شعار و شعور حسینی با مکتب امام‌ حسین(ع) تجدید میثاق کنند.
انتهای پیام

captcha