«تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» بررسی می‌شود
کد خبر: 3746048
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
طی نشستی تخصصی؛

«تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» بررسی می‌شود

گروه اندیشه ــ نشست تخصصی «تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب»، با حضور جمعی از صاحب‌نظران، شنبه 24 شهریور در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

«تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» بررسی می‌شودبه گزارش ایکنا؛ نشست تخصصی «تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب»، روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، از ساعت ۱۴ تا ۱۷ واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

«ابعاد، مؤلفه‌ها و روند‌های اصلی تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» و «عوامل و زمینه‌های مؤثر در تحول دینداری در ایران»، محور‌های مورد بحث در این نشست است.

در بخش اول این نشست حسن محدثی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی و محمدرضا طالبان، عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی انقلاب پژوهشکده امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی با دبیری محمدرضا پویافر به بحث و گفت‌وگو درباره تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست نیز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدفرید حاج سیدجوادی، عضو شورای حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمال رضوی، دانشجوی دکتری مسائل اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی، به دبیری محسن صبوریان درباره «جایگاه اجتماعی روحانیت در دهه‌های گذشته» سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha