بررسی بسترها و زمینه‌های شکل‌گیری فاجعه کربلا
کد خبر: 3746061
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

بررسی بسترها و زمینه‌های شکل‌گیری فاجعه کربلا

گروه اندیشه ــ آخرین موضوعات سلسله جلسات فرهنگ مهدوی به دو موضوع «بسترها و زمینه‌های شکل‌گیری فاجعه کربلا» و «فراخوانی و ارتباط با عوالم معنوی» اختصاص خواهد داشت.

به گزارش ایکنا؛ یکصدوبیست و چهارمین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی با دو موضوع «بسترها و زمینه‌های شکل‌گیری فاجعه کربلا» و «فراخوانی و ارتباط با عوالم معنوی» به همت موسسه فرهنگی و هنری موعود برگزار می‌شود.

این نشست پنج شنبه 22 شهریور از ساعت 15:30 برگزار می‌شود. در این برنامه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد کاظم طباطبایی، رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث پژوهشگاه قرآن و حدیث، موضوع بستر و زمینه‌های شکل‌گیری فاجعه کربلا را مورد بررسی قرار خواهد داد.

اسماعیل شفیعی‌سروستانی، مدیر مسئول ماهنامه موعود(عج) و مدیر موسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج) نیز موضوع «فراخوانی و ارتباط با عوالم معنوی» را مورد بررسی قرار می‌دهد.

لازم به ذکر است که همزمان با نشست‌ها و همزمان با آغاز ماه محرم الحرام، از مجموعه 200 شماره مجله فرهنگی مهدوی موعود که در بیست سال منتشر شده است رونمایی می‌شود.

این نشست که شرکت در آن برای عموم علاقمندان آزاد است در سالن اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تهران، خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha