رزمندگان دفاع مقدس با روحیه جوانمردی در مقابل ظلم ایستادند
کد خبر: 3746068
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

رزمندگان دفاع مقدس با روحیه جوانمردی در مقابل ظلم ایستادند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس که تلاش‌های زیادی برای پیروزی انقلاب و حفظ آن متحمل شدند، صاحب روحیه جوانمردی بودند و به همین خاطر در مقابل ظلم و جور ایستادگی و مقاومت کردند.

 رزمندگان دفاع مقدس با روحیه جوانمردی در مقابل ظلم ایستادند

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز 20 شهریور در دیدار علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، به موفقیت‌های اخیر ورزشکاران استان قزوین در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و افزود: به مدیران ورزش استان و ورزشکاران عزیز که در سطوح بین‌المللی افتخارآفرینی کردند تبریک می‌گویم و همه مردم قدردان تلاش‌های آن‌ها هستند.
وی تصریح کرد: امیدواریم توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه ورزش را که در دین جایگاه ویژه دارد، بیش‌ازپیش جدی بگیریم و همواره برنامه‌ها به سمتی باشد که سلامت مردم در اولویت قرار بگیرد و این امر با توسعه ورزش‌های همگانی محقق خواهد شد.
امام‌جمعه قزوین با تأکید بر اینکه روحیه جوانمردی در دین بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جوانمردی برای ورزشکاران ما در اولویت است چراکه دین و قرآن از ما جوانمردی را می‌خواهند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس که تلاش‌های زیادی برای پیروزی انقلاب و حفظ آن متحمل شدند، صاحب روحیه جوانمردی بودند و به همین خاطر در مقابل ظلم و جور ایستادگی و مقاومت کردند.
وی تأکید کرد: جوانمردی سن و جنس نمی‌شناسد و همه انسان‌ها در هر سن و سال و با هر جنسیتی می‌توانند جوانمرد باشند و حضرت زینب (س) نمونه والایی از جوانمردان عالم بود که در مقابل ظلم و جور زمانه خود ایستادگی کرد.
آیت‌الله عابدینی در پایان گفت: امیدوار هستیم با همراهی مدیران ورزش استان هرروز بیش‌ازپیش شاهد تقویت روحیه جوانمردی و توسعه فرهنگ ورزش در جامعه باشیم چراکه ایمان و علم بدون سلامت جسمانی به جایگاه والای خود نمی‌رسد.

انتهای پیام

captcha