برگزاری مراسم وداع با پیکر شهیدان «حبیب‌الله‌پور» و «خلیلی» در ساری
کد خبر: 3746078
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

برگزاری مراسم وداع با پیکر شهیدان «حبیب‌الله‌پور» و «خلیلی» در ساری

گروه اجتماعی ــ مردم مازندران با پیکرهای شهدای مدافع حرم «سیدجلال حبیب‌‌الله‌پور» و «سیدسجاد خلیلی» در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری وداع کردند.

برگزاری مراسم وداع  با پیکر شهیدان «حبیب‌الله‌پور» و «خلیلی» در ساری

به گزارش ایکنا از مازندران، مردم عاشورایی و ولایتمدار استان مازندران در مراسم باشکوهی با پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم «سیدجلال حبیب‌‌الله‌پور» و «سیدسجاد خلیلی»  در حسینیه عاشقان عاشقان سپاه ساری وداع کردند.
این مراسم که با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، همرزمان شهید و اقشار مختلف مردم استان در حسینیه عاشقان سپاه ساری برگزار شد، مردم شهیدپرور و ولایتمدار با دو مهمان عاشورایی که پیکرهای پاکشان در ایام عید غدیر شناسایی و به تازگی از سوریه به وطن بازگشتند، وداع کردند.
بر اساس این گزارش مراسم وداع شهید مدافع حرم «سید سجاد خلیلی» سه‌‌شنبه 20 شهریورماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی شهرستان بهشهر برگزار می‌شود و پیکر مطهر این شهید صبح روز چهارشنبه 21 شهریورماه ساعت 9 صبح از جلوی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر به سمت گلزار شهدا تشییع خواهد شد. 

به گزارش ایکنا مراسم وداع شهید مدافع حرم «سیدجلال حبیب الله پور» نیز روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ شهرستان بابلسر برگزار می شود و پیکر مطهرشان در روز پنجشنبه 22 شهریورماه ساعت 9 صبح از مقابل سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر به سمت امامزاده ابراهیم(ع) تشییع خواهد شد. 

انتهای پیام

captcha