آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت ایام محرم
کد خبر: 3746083
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

آمادگی پلیس فارس برای تأمین امنیت ایام محرم

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به آمادگی كامل پلیس برای تأمین امنیت ایام محرم، گفت: پلیس فارس از همه ظرفیت‌های لازم در این خصوص استفاده خواهد كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس ، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: فرهنگ عاشورا جلوه‌هایی از ایثارگری، ‌رشادت،‌ اخوت در بین مسلمانان و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منكر است و پلیس نیز در این ایام همراه با پویش عظیم مردمی است.
وی گفت: در این خصوص گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری به منظور تامین امینت كلانشهر شیراز در نظر گرفته شده است و پلیس علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های نیروهای خود از همیاران محرم و پلیس افتخاری نیز برای برقراری امنیت استفاده خواهد كرد.
گودرزی با اشاره به تشكیل قرارگاه محرم در این ایام اظهار كرد: پلیس فارس به منظور برقراری امنیت مناسب برای شهروندان در این ایام قرارگاه محرم را راه‌اندازی و از نزدیك فعالیت‌های انتظامی و ترافیكی مربوط به این ایام را رصد خواهد كرد و از تمام توان خود برای رسیدن به اهداف استفاده می‌كند.
وی با بیان اینكه مهم‌ترین اولویت ما در ایام محرم تأمین امنیت مردم و منازل سطح شهر است، گفت: در این ایام كه مردم تا پاسی از شب در خیابان‌ها هستند، نیروی انتظامی با استفاده از گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر حضور خواهد داشت.
فرمانده انتظامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ناجا به شهادت كاركنان انتظامی در استان هرمزگان اشاره كرد و گفت: باب شهادت همواره بر روی كاركنان نیروی انتظامی باز است و كاركنان ناجا با ایثار و از خودگذشتگی در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی حركت می‌كنند.
انتهای پیام

captcha