اقتدار امروز انقلاب اسلامی؛ مدیون خون شهداست
کد خبر: 3746103
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

اقتدار امروز انقلاب اسلامی؛ مدیون خون شهداست

گروه سیاسی ــ فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا، گفت: اقتدار امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگران است.

اقتدار امروز انقلاب اسلامی؛ مدیون خون شهداست

به گزارش ایکنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، 20 شهریور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یادواره ۲۷۰ شهید نیروی انتظامی با حضور مسئولان استانی و کشوری و جمع کثیری از مردم، خانواده معزز شهدا و کارکنان نیروی انتظامی در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: برگزاری این یادواره باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه نظم و امنیت، تجدید میثاق با شهدای پلیس و تجلیل ازخانواده‌های معظم و معزز آن‌ها است.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند «یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» باید پیروی از این امر مقدس را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
محمدیان تأکید کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا صرفاً برگزاری مراسم نیست بلکه پیروی از راه، رفتار، مقاومت، ایثار و بردباری شهدا به‌عنوان یک اصل مدنظر است.
این مسئول، امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان را ثمره خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان دانست که باهمتی والا و نیتی خالصانه و الهی توانستند از لذت‌های دنیوی گذشته و به‌درستی در مسیر تقرب الهی گام بردارند.
وی، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تسمک و حرکت در مسیر آنان را تکلیف و مسئولیت جامعه امروزی ما خواند و گفت: تقویت اسلام و درخت تناور انقلاب ما به برکت خون شهداست که در رگ‌های این جامعه جاری است و این خون سبب بالندگی، حرکت و پویایی نظام و مسئولان آن است.
انتهای پیام

captcha