قیام امام حسین(ع) با تدبیر ائمه اطهار، پابرجا مانده‌است
کد خبر: 3746124
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

قیام امام حسین(ع) با تدبیر ائمه اطهار، پابرجا مانده‌است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی بابیان اینکه قیام امام حسین(ع) سراسر جهان را به تسخیر خود درآورده است، گفت: امروز با تدبیر امامان و ائمه اطهار است که یاد و نام امام حسین(ع) زنده و پابرجا مانده‌است.

قیام امام حسین(ع) با تدبیر ائمه اطهار، پابرجا مانده‌است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی عصر امروز در سومین جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، بیان کرد: نبی مکرم اسلام و پس از ایشان نیز ائمه اطهار تدبیری اندیشیدند تا یاد و نام امام حسین تا روز قیامت زنده و پابرجا بماند.

وی ادامه داد: تدبیری که نبی مکرم اسلام اندیشید در واقع همان حقیقت ترویج و تاسیس مساله عزاداری های ماه محرم و امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) همواره در میان اصحاب خود از مصائب و شهادت امام حسین می فرمودند و اشک می ریختند و ائمه معصوم نیز به پیروی از ایشان این راه را ادامه دادند و یاد قیام امام حسین را زنده نگه داشتند.

وی بااشاره به اینکه قیام امام حسین (ع) سراسر جهان را به تسخیر خود درآورده است، گفت: امروزبا تدبیر امامان و ائمه اطهار است که یاد و نام امام حسین (ع) زنده و پابرجا مانده و در آخرالزمان نیز مردم، امام زمان (عج) را به وسیله امام حسین (ع) خواهند شناخت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم بارها تاکید کرده است که آیا مردم می اندیشند آنان را بیهوده به دنیا آوردیم و آنها را امتحان نمی کنیم، خداوند در زندگی همه ما را با مباحث مختلف مورد امتحان قرار می دهد.

وی بابیان اینکه تمام میزهای مدیریتی که در اختیار مسئولین است، در واقع امتحان الهی است، یادآور شد: اگر تمام مسئولین قدر جایگاه خود را بدانند در امتحان الهی نیز قبول خواهند شد ولی اگر در مسئولیت خود خیانت کنند از رد شدگان خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: استان آذربایجان غربی از استانهای امنیتی کشور بوده و در شاخص توسعه کمتر پیشرفت داشته‌ایم و امید است دولت با توجه جدی به استان، شکاف میان ما و دیگر استانها را ترمیم کند.

انتهای پیام

captcha