5100 نفر کردستانی در گروه‌های طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر سازماندهی شدند
کد خبر: 3746125
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

5100 نفر کردستانی در گروه‌های طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر سازماندهی شدند

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از سازماندهی ۵ هزار و ۱۰۰ نفر کردستانی در گروه‌های طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد.

5100 نفر کردستانی در گروه‌های طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر سازماندهی شدند

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در همایش تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که امروز، 20 شهریورماه در مجتمع امام خمینی سنندج برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: ماه محرم عزت ابدی را برای اسلام و مسلمین به ارمغان آورد.
وی با اشاره به طنین انداز شدن فریاد اسلام به برکت خون شهدای محرم افزود: خون پاک امام حسین(ع) و یارانش همواره موجب عزت و سربلندی دین اسلام و غلبه اسلام بر کفر جهانی شده و می‌شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از سازماندهی ۵ هزار و ۱۰۰ نفر کردستانی در گروه‌های طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد سه هزار و ۳۲۰ نفر را آقایان و یک هزار و ۷۸۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
وی مردم کردستانی را مردمانی متدین و معتقد به ارزش‌ها و اصول ذکر و عنوان کرد: پوشش زنان کورد از گذشته تا کنون حجاب کامل بوده و بهترین لباس محجبه در تمام دنیا است.
الله‎مرادی با اشاره به اینکه چهار هزار 626 نفر از مردم استان کردستان را یاوران معروف تشکیل می دهند و اعلام کرد: تعداد دو هزار و 821 نفر کارمندان ادارات و 158 نفر از اساتید دانشگاه با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در خصوص برنامه ریزی‌هایی که با شرایط روز جامعه ارتباط دارد، کار می‌کنند.
وی بیان کرد: در حال حاضر 12 هزار طلایه‌دار و یاور معروف در استان وجود دارد که از سال گذشته تاکنون 158 هزار مورد تذکر لسانی، 650 مورد ارشاد و 210 تذکر کتبی را در سطح استان به انجام رسانده‌اند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: شورای امر به معروف در تمام دستگاه‌های اداری استان فعال است که یاوران مدیران دستگاه‌ها برای مقابله با منکرات بوده و نقش نظارتی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر را دارند.
انتهای پیام

captcha