همایش استانی تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در کردستان برگزار شد
کد خبر: 3746139
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

همایش استانی تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در کردستان برگزار شد

گروه اجتماعی- همایش استانی تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز،20 شهریورماه در مجتمع امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد.

همایش استانی تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در کردستان برگزار شد

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدابراهیم زارعی، فرماندار سنندج امروز،۲۰ شهریورماه در همایش استانی تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن علیه کشورمان جنگ اقتصادی است، اظهار کرد: شرایط خاص به وجود آمده در کشور برای تمام اقشار مختلف جامعه قابل درک است.
وی مردم راهمراه نظام و مسئولان دانست و افزود: در این شرایط بسیار حساس جامعه، مردم مانند همیشه پشتیبان نظام و ولایت بوده و در مقابله با توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.
فرماندار سنندج هفته امر به معروف و نهی از منکر را فرصت مناسبی برای ترویج و تقویت اخلاق حسنه ذکر و بیان کرد: مسئولان و مدیران باید این روند را به عنوان یک فرهنگ در طول سال همواره مورد توجه قرار دهند.
وی شیوه برخورد و تذکر طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر را قابل توجه و مهم دانست و اعلام کرد: طلایه‌داران در برخورد و تذکرات باید شرایط امروز جامعه را مورد توجه قرار دهند.
زارعی، با تأکید بر اینکه همه ما باید بدانیم در برخورد با دیگران چگونه باید رفتار کنیم، عنوان کرد: هر کسی مسئول رفتار خودش است و باید بداند چگونه با ارباب رجوع و دیگران رفتار می‌کند.
وی مسئولان را خدمتگزار مردم معرفی کرد و یادآور شد: لازم است مسئولان و دست اندرکاران با خوش رفتاری و برخورد مناسب با ارباب رجوع، نهایت رضایت آنان را به دست بیاورند.
یادآور می‌شود، در پایان این همایش از ادارات، شوراهای برتر، یاوران معروف، بانوان طلایه دار، رسانه برتر و ... با اهدای لوح تقدیر، تندیس همایش و جوایزی تقدیر شد. همچنین خبرگزاری ایکنای کردستان در این همایش به عنوان رسانه برتر مورد تجلیل قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha