برگزاری کارگاه تخصصی - آموزشی مداحی در کردستاان
کد خبر: 3746148
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

برگزاری کارگاه تخصصی - آموزشی مداحی در کردستاان

گروه اجتماعی- با شرکت ۱۲۰ نفر از مداحان شاخص استان کارگاه تخصصی آموزش مداحی همزمان با روز قشر بسیج مداحان امروز، 20 شهریورماه در کتابخانه امام خامنه ای(مدظله العالی) سنندج برگزار شد.

برگزاری کارگاه تخصصی - آموزشی مداحی در کردستاان

محسن یوسفی، مسئول سازمان بسیج مداحان استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مداحی با حضور مداحان شاخص استان همزمان با روز قشر بسیج مداحان خبر داد و اظهار کرد: 600نفر مداح در استان کردستان وجود دارد که 120 نفر از مداحان شاخص استان در این کارگاه تخصصی شرکت کردند.
وی به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی اشاره کرد و افزود: بصیرت افزایی و بیان آسیب ها و تهدید های مداحی و ارتقای سطح علمی مداحی و ذاکران اهل بیت استان از جمله اهدافی پیش بینی شده در برگزاری این کارگاه تخصصی بود.
مسئول سازمان بسیج مداحان استان کردستان، آموزش نغمات، اخلاق در مداحی، آسیب های مداحی، صحیح خوانی ادعیه و هنر در مداحی را از جمله سرفصل ها و محتوای آموزشی این دوره برشمرد.
وی، به اساتید این کارگاه نیز اشاره کرد و یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه زیر نظر اساتیدی همچون حاج مجتبی روشن روان، حجت‌الاسلام مهدی طهماسبی، علی شرفبیانی، حجت‌الاسلام ذبیح الله میرزایی، محمدرضا میمنت آبادی، مهدی اسدی، دکترمحسن کرمی و حسین عبدالملکی آموزش دیدند.
انتهای پیام

captcha