مردم کردستان ۱۲ میلیارد ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند
کد خبر: 3746152
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

مردم کردستان ۱۲ میلیارد ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران استان در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد.

مردم کردستان ۱۲ میلیارد ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند

محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در استان همزمان با سراسر کشور روزهای 15 و 16 شهریورماه برگزار شد.
وی افزود: خیران و مردم نوع‌دوست استان همزمان با اجرای مرحله اول جشن عاطفه‌ها 12 میلیارد ریال به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان بیان کرد: یک میلیارد و 400 میلیون ریال از این میزان کمک به صورت نقدی و 10 میلیارد و 600 میلیون ریال دیگر به صورت جنسی و در قالب لوازم‌التحریر، کفش، کیف و لباس جمع‌آوری شده است.
وی با اشاره به آغاز توزیع کمک‌های جمع آوری شده بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت عنوان کرد: توزیع این کمک‌ها از 17 شهریورماه در سطح استان آغاز شده است.
شیخی‌زاده «لبخند مهر، بسته به مهر شما» را شعار امسال جشن عاطفه ها ذکر و اعلام کرد: همه ما انسان‌ها در قبال یکدیگر رسالتی داریم و باید در حد توان خود در این راستا گام برداریم.
وی با بیان اینکه مرحله دوم این جشن همزمان با 11 مهرماه در سطح مدارس برگزار می‌شود، ادامه داد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت الکترونیکی برای دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: خیران می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد از طریق سامانه *۸۸۷۷*۰۸۷# و یا شماره گیری ۰۹۶۸۸۷۷ به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال تحصیلی جدید کمک کنند.
انتهای پیام

captcha