حوزه «فرهنگ و هنر» حوزه باور است
کد خبر: 3746157
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

حوزه «فرهنگ و هنر» حوزه باور است

گروه فرهنگی ــ رئیس مرکز آموزشی علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه با اشاره به اینکه هر سازمانی روی دو موضوع حساس است یکی وضع موجود و دیگری وضع مطلوب یا آنچه که می‌تواند باشد،، گفت: حوزه فرهنگ و هنر حوزه باور است و «باید» در آن نقشی ندارد.

هر سازمانی برای رشد و توسعه، نیازمند نیروی انسانی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یوسف پیربوداقی، رئیس مرکز آموزشی علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه روز گذشته، 20 شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه این دانشگاه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای آینده این دانشگاه بیان کرد: تلاش برای اخذ مجوز پذیرش دانشجو، تلاش برای عرضه تولیدات فاخر فرهنگی و هنری، اجرای ‌فوق‌‌برنامه‌ها در راستای اهداف و آئین دانشگاه، پایبندی به قانون و مدیریت مشارکتی جزیی از برنامه‌هایی است که در این دانشگاه انجام خواهد شد.

وی افزود: هر سازمانی روی دو موضوع حساس است یکی وضع موجود و دیگری وضع مطلوب یا آنچه که می‌تواند باشد، حوزه فرهنگ و هنر حوزه باور است و «باید» در آن نقشی ندارد.

رئیس مرکز آموزشی علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه تصریح کرد: شیوه مدیریت مشارکتی به گونه‌ای است که باید همه یکدل و همزبان باشند و با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت نیروی انسانی آن سازمان این امر ممکن می‌شود و نباید این مهم نادیده گرفته شود زیرا سازمان به این شیوه به رشد و تجلی خواهد رسید ولی در استان ما شیوه مشارکتی نادیده گرفته شده است.

‌تبدیل دانش به صنعت، از اهداف دانشگاه علمی ـ کاربردی است

بهمن حکیمان، رئیس اسبق دانشگاه علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه نیز در ادامه این مراسم گفت: تبديل دانش به مهارت، مهارت به صنعت و به‌روز رسانی مهارت شغلی کارمندان شاغل در ادارات از جمله اهداف مهم دانشگاه علمی ـ کاربردی است.

وی با اشاره به اهداف این دانشگاه بیان کرد: تبديل دانش به مهارت، مهارت به صنعت و به روز رسانی مهارت شغلی کارمندان شاغل در ادارات بوده و و دانش‌افزايی و افزايش سطح مدارک دانشگاهی کارمندان است.

حکیمان افزود: دانشگاه علمی کاربردی از سال 79 تاسیس گردیده و تاکنون 3 هزار و ۵۳۱ نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و درحال حاضر ۳۲۷ نفر دانشجو در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه مشغول به تحصیل بوده و مشکل اساتيد و مدرس وجود ندارد و مدرسين از اساتيد طراز اول هستند.

وی تصریح کرد: کسب رتبه اول در چند سال متوالی در حوزه‌های فرهنگی، کارآفرینی و آموزشی و شرکت در استارت تاپ‌ها ازجمله اقدامات چندساله دانشگاه فرهنگ و هنر ارومیه بود.

رئیس اسبق دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه ادامه داد: مرکز علمی کاربردی 3 مرجع دارد که يکي راهبردی فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی، برنامه های فرهنگی مقررات و دستورالعمل های اجرايی و مالی اتوماسيون فرهنگ و هنر که به تمامی مسائل مالی نظارت می کند، آموزش و تطبيقی تابع جامع علمی کاربردی استان است.

انتهای پیام

captcha