برگزاری همایش «تبیین قرآنی انقلاب اسلامی در اربعین انقلاب» در یزد
کد خبر: 3746184
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

برگزاری همایش «تبیین قرآنی انقلاب اسلامی در اربعین انقلاب» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری همایش «تبیین قرآنی انقلاب اسلامی در اربعین انقلاب» در دارالعباده و دارالعلم یزد خبر داد.

برگزاری همایش «تبیین قرآنی انقلاب اسلامی در اربعین انقلاب» در یزد

محمدصادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به لزوم تبیین و معرفی انقلاب اسلامی و دستاوردهای این انقلاب الهی از منظر کلام وحی اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای تحقق منویّات رهبر معظم انقلاب در خصوص مرجعیت قرآن و استفهام از کلام وحی در مسائل گوناگون به ویژه در زمینه تولید و ارائه محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، همایشی با عنوان «تبیین قرآنی انقلاب اسلامی در اربعین انقلاب» به همت حوزه هنری استان برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری یزد افزود: این همایش تخصصی پنج‌شنبه و جمعه 22 و 23 شهریورماه‌ با حضور جمعی از محققان و پژوهشگران کشوری، هنرمندان، ادیبان و فعالان فرهنگی هنری استان در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که این مراسم ساعت 10 صبح 22 شهریور با حضور مسئولان، هنرمندان و علاقه‌مندان آغاز به کار می‌کند، افزود: پس از افتتاحیه، نشست‌های تخصصی در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار و شرکت کنندگان ضمن ارتقای شناخت و معرفت خویش از این پدیده الهی در قالب جلسات اندیشه‌ورزی و ایده‌پردازی به بیان دیدگاه‌‌ها و نظرات خود می‌پردازند.
این مسئول فرهنگی تصریح کرد: «جهاد کبیر»، «لزوم مرجع قرار دادن قرآن در تبیین انقلاب اسلامی ایران»، «اصول مواجهه با چالش‌های انقلاب اسلامی از دیدگاه قرآن»، مطالعه تفصیلی پیکره سوره صف و ارتباط آن با انقلاب اسلامی»، «آشنایی با تحرکات جبهه باطل برای اطفاء نور الله در ایران» و «نور؛ زیرساخت ماجراهای عظیم الهی با رویکرد ماجرای اربعین» از جمله عناوین معارف قرآنی این همایش دو روزه است.

انتهای پیام

captcha