انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر است
کد خبر: 3746217
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: ایام محرم و صفر تنها برای مسلمانان و شیعیان نیست بلکه غیر مسلمانان همپای ما در محرم و صفر هستند و این انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر بوده است.

انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر است

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته 20 شهریور، در دیدار با بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات شهرستان بیرجند اظهار کرد: به گفته برخی افراد به دست آوردن آسان است اما این گونه نیست بلکه به دست آوردن مشکل است و مشکل‌تر از آن نیز نگهداری است.
وی افزود: در هر زمانی از تاریخ که امر به معروف و نهی از منکر ضعیف شده آسیب‌ها و فسادها تمام ارزش‌ها را نابود کرده است لذا باید امر به معروف و نهی از منکر به صورت قوی در جامعه انجام شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: جنگ اروپایی‌ها با مسلمانان اندلس در 700 سال قبل جنگ وحشی‌ترین ملت‌ها در مقابل متمدن‌ترین ملت‌ها یعنی مسلمانان اندلس بود.
عبادی با بیان اینکه بیش از 600 سال اذان در اندلس تعطیل شد، تصریح کرد: در آن جنگ اروپایی‌ها یک امتیازاتی از مسئولان سست عنصر اندلس گرفتند و کارهای خود را میان ملت مسلمان آغاز کردند.
وی ادامه داد: برای اروپایی‌ها محال بود که بر مسلمانان غالب شوند اما آن‌ها ابتدا مسلمانان را فاسد و بی غیرت کردند و سپس یک جامعه بی تفاوت را قتل عام کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از فجیع‌ترین قتل عام‌های تاریخ، قتل عام مردم اندلس بود، عنوان کرد: دشمنان ابتدا به دنبال فاسد کردن مسلمانان هستند تا به وسیله خود آن‌ها سایر مسلمانان را قتل عام کنند.
عبادی اظهار کرد: دشمن به آسانی کشورها و شهرهای اسلامی را تخریب و مسلمانان را قتل عام می‌کنند و حدود 50 کشور مسلمان از دور نگاه می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری کنگره دو هزار شهید استان، گفت: برگزاری این کنگره صرف یک مراسم نیست بلکه باید شرح حال شهدا را بخوانیم و بدانیم این شهدا چقدر مقاومت کردند و در زمانی که دنیا به دو نیم کره شرق و غرب بود به برکت خون آن‌ها نظام اسلامی به وجود آمده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: نباید در مقابل دشمنان کم بیاوریم چرا که اگر کم بیاوریم هر جنایتی که بر سر تمام کشورهای مظلوم آوردند بر سر ما نیز خواهند آورد.
عبادی با ماه محرم و صفر اشاره کرد و گفت: ایام محرم و صفر تنها برای مسلمانان و شیعیان نیست بلکه غیر مسلمانان همپای ما در محرم و صفر هستند و این انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر بوده است.
انتهای پیام

captcha