احتکار کالاهای اساسی بدتر از تحریم دشمن است
کد خبر: 3746251
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

احتکار کالاهای اساسی بدتر از تحریم دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد ــ جلسه تنظيم بازار شهرستان خمیر به رياست معاون فرماندار شهرستان خمیر و با حضور زرنگاری بخشدار مركزی و اعضای این کارگروه در سالن فرمانداری خمیر برگزار شد.

انبارکالامورد نیاز مردم بدتر از تحریم دشمن است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فرزاد دهقانی معاون فرماندار شهرستان خمیر‌، در این جلسه که 20 شهریورماه برگزار شد با ابراز گلایه از برخی فروشندگان در شهرستان، در خصوص افزایش بی‌رویه قیمت کالاها اظهار کرد: متأسفانه به‌کرات، شاهد افزایش قیمت بی‌رویه کالاها توسط فروشنده‌های فروشگاه‌های مختلف در سطح شهرستان هستیم که این امر باعث نگرانی مردم شده است.
وی با بیان اینکه نباید اجازه داد عده‌ای سودجو از این وضعیت سوءاستفاده کنند، افزود: همه دستگاه‌های نظارتی، بازرسی، صنعت معدن و تجارت و غیره باید در این وضعیت برای کنترل و ایجاد نظم و آرامش در بازار ورود کنند.
دهقانی عنوان کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط ملزم به برخورد قاطع و جدی با فروشندگان متخلف در سطح شهرستان هستند.
وی افزود: دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بایستی نظارت و کنترل بیشتری بر عرضه کالاها بالأخص کالاهای اساسی داشته باشد و نظارت خود را افزایش دهند.
معاون فرماندار شهرستان خمیر با تأکید بر همراهی کسبه‌ها و مردم در شرایط حساس کنونی عنوان کرد: خوشبختانه در شهرستان کسبه‌های شریف و منصف وجود دارند که همه گونه همکاری را جهت تأمین کالاهای اساسی و ضروری مردم انجام داده‌اند.
وی اظهار کرد: گاها برخی عرضه‌کنندگان کالاها برای سودجویی بیشتر کالاهای خود را در انبار دپو می‌کنند که این کارها بسیار زشت‌تر از رفتاری است که دشمن به‌وسیله تحریم‌ها با ما کرده‌ است که البته با این متخلفان نیز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
دهقانی در بخشی از سخنان خود نیز تأکید کرد: همه اجناس خرد و عمده باید دارای برچسب فروش باشند و باید با اصنافی که از برچسب فروش برای کالاهای خود استفاده نمی‌کنند و یا مبلغی بالاتر از نرخ مصوب گرفته می‌شود، برخورد شود.
معاون فرماندار شهرستان خمیر در پایان گفت: دشمن با انواع ترفندها وارد یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه ملت و نظام اسلامی‌شده و باید با همه توان در مقابل این حربه دشمن بایستیم.
انتهای پیام.

captcha