مبلغان توصیه‌های ولایت فقیه را در ماه محرم تبیین کنند
کد خبر: 3746281
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

مبلغان توصیه‌های ولایت فقیه را در ماه محرم تبیین کنند

گروه معارف ــ کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: روحانیان در جلسات سخنرانی باید در مسائل سیاسی و اجتماعی توصیه‌های ولایت فقیه را تبیین کنند.

مبلغان توصیه های ولایت فقیه را در ماه محرم تبیین کنند

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام اسحاق فاضلی کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: استفاده از مفاهیم قرآنی در تبلیغ، تشویق و فهم و تدبر در قرآن کریم از سوی روحانیان مورد تاکید است.
وی اظهار کرد: نسبت به گذشته بیان احکام و مسائل شرعی در منابر کمتر شده است، باید این موضوع بیش از پیش مورد توجه روحانیان قرار گیرد.
کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: روحانیان باید در جلسات سخنرانی خود به واقعیت‌ها و دور از فضای آرمانی مسائل را مطرح کنند.
حجت‌الاسلام فاضلی پور گفت: تبیین واقعیت‌های اقتصادی، توجه به معضل بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج، افزایش آمار طلاق مسائلی هستند که باید در منابر مورد توجه قرار گیرند.
فاضلی در پایان خواستار پرهیز از طرح مسائل تفرقه‌انگیز در مجالس عزاداری و سوگواری شد و ادامه داد: روحانیان در جلسات سخنرانی باید در مسائل سیاسی و اجتماعی توصیه‌های ولایت فقیه را تبیین کنند.

انتهای پیام.

captcha