واگذاری پروژه‌های عمرانی‌؛ از اولویت‌های کاری استانداری لرستان
کد خبر: 3746315
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
خادمی مطرح کرد:

واگذاری پروژه‌های عمرانی‌؛ از اولویت‌های کاری استانداری لرستان

گروه اجتماعی ــ استاندار لرستان با بیان این‌که برای طرح‌های استانی حدود ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است، اظهار کرد: واگذاری پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های کاری ما در لرستان است و باید در سال‌جاری هفت میلیارد تومان واگذاری طرح‌های عمرانی داشته باشیم.

خ به گزارش ایکنا از لرستان، سید موسی خادمی، استاندار لرستان امروز چهارشنبه، 21 شهریور در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد، با بیان این‌که یکی‌از الگوهای مدیریت جهادی در کشور عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) است، اظهارکرد: فصل مشترک هدف دو نهاد امداد و ستاد دیه کشور کمک به کسانی است که به دلایل غیرارادی و غیرعامدانه دچار مشکل شدند.
وی اضافه کرد: در همه مکاتب اقتصادی و جوامع این حمایت‌ها تجویزشده و به‌ویژه در دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران این موضوع برجسته‌تر و مورد تأکید بیشتر است.
استاندار لرستان عنوان کرد: از دلایل وقوع انقلاب اعتراض به وجود فقر و نابرابری‌های اجتماعی بود، قطعاً رفع نابرابری‌های اجتماعی بر اساس نظر حضرت امام(ره) دنبال می‌شد.
خادمی گفت: از نهادهایی که حضرت امام خمینی(ره) برای این اهداف بزرگ طراحی کرد ایجاد کمیته امداد بود که از ابتدای انقلاب منشأ خدمات خیرات زیادی برای جامعه بوده است.
استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که برای طرح‌های استانی حدود ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده که نسبت به سال قبل بهتر بوده و توازن منطقه‌ای ۱۳ درصد است، ادامه داد: واگذاری پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های کاری ما در لرستان است و باید در سال‌جاری ۷ میلیارد تومان واگذاری طرح‌های عمرانی داشته باشیم که در این راستا تخصیص‌های بعدی را با این واگذاری‌ها وصل خواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha