وقف منزل مسکونی پاکبان کردستانی برای اعتلای قرآن
کد خبر: 3746325
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

وقف منزل مسکونی پاکبان کردستانی برای اعتلای قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ یک پاکبان کردستانی منزل مسکونی 500 میلیون تومانی خود را برای اعتلا و ترویج فرهنگ قرآن‌ در جامعه وقف کرد.

وقف منزل مسکونی پاکبان کردستانی برای اعتلای قرآن

رحمان رسولی، پاکبان زحمت‌کش بانه‌ای در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: منزل مسکونی 500 میلیون تومانی خود را برای ترویج فرهنگ قرآن کریم و امور مسجدی در بانه وقف کردم.
وی با اعلام اینکه مرگ یک تغییر و تحول درونی در من ایجاد کرد، افزود: بعد از یک اتفاق ناگوار بیشتر به آخرت و انجام اعمال نیک فکر می‌کردم و همواره به دنبال فرصتی برای ذخیره خیرات برای آخرت خود بودم.
رسولی با اشاره به اینکه در مورد وقف اطلاعات زیادی نداشتم، بیان کرد: از طریق تابلو‌های سطح شهری با این سنت حسنه آشنا شدم و با مطالعه و مراجعه به سایت های خبری اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی وقف اموال کسب کردم.
وی وقف را متعلق به همه افراد جامعه دانست و اعلام کرد: بعد از آشنایی با وقف با مراجعه به اداره اوقاف و بهره‌مندی از حضور رئیس اداره و کارشناسان اقدام به وقف منزل مسکونی خود به منظور اعتلا و ترویج فرهنگ قرآنی و مسجد رسالت کردم.
این خیر پاکبان یادآور شد: کار خیر، پاکبان، کشاورز و دکتر نمی‌شناسد و همه باید برای رونق مساجد، ترویج فرهنگ قرآن‌ و سایر نیات فعالیت‌های خیرخواهانه از مال دنیایی خود بگذریم.
انتهای پیام

captcha