اعلام خدمات درمانگاه امیرالمومنین(ع) کرمان به قرآن‌آموزان
کد خبر: 3746337
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

اعلام خدمات درمانگاه امیرالمومنین(ع) کرمان به قرآن‌آموزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ روزگذشته در دیدار مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی کرمان با مسئول درمانگاه امیرالمومنین(ع) مقرر شد تا خدماتی ویژه به قرآن‌آموزان ارائه شود.

مصطفی نیک‌ورز، دبیر اتحادیه‌ موسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا؛ بیان کرد: جلسه‌ای با حضور مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان کرمان و اینجانب با مسئول کلینیک امیرالمومنین(ع) شهر کرمان روزگذشته، 20 شهریورماه در محل این کلینیک برگزار شد.

دبیر اتحادیه‌ موسسات قرآنی کرمان گفت: در این جلسه مصوب شد تا درمانگاه، یکسری خدمات را به مؤسسات قرآنی که تحت پوشش اتحادیه هستند، ارائه دهد؛ از جمله تفاهم شد تا قرآن‌آموزان موسساتی که از طرف اتحادیه معرفی می‌شوند در کلینیک مورد غربالگری رایگان قرار گیرند.

نیک‌ورز ادامه داد: همچنین، کارگاه‌های تخصصی با هماهنگی اتحادیه با محوریت گفتاردرمانی، غربالگری و بیان مطالبی که برای سلامت مربیان و خانواده‌های قرآن‌آموزان مفید است و از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند در مرحله اول برای مربیان موسسات قرآنی و در مرحله دوم برای خانواده‌های قرآن‌آموزان برگزار شود.

دبیر اتحادیه‌ موسسات قرآنی کرمان اظهار کرد: در سومین مصوبه، تصویب شد از این پس، مربیان، مدیران و کادر مؤسسات قرآنی با کارت ویژه‌ای که دریافت می‌کنند از خدمات این درمانگاه با تخفیف استفاده کنند.

انتهای پیام

 

captcha