رونمایی ۲ عنوان کتاب در بروجرد
کد خبر: 3746349
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

رونمایی ۲ عنوان کتاب در بروجرد

گروه فرهنگی ــ امروز چهارشنبه، ۲۱ شهریور طی مراسمی در دفتر مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد، از کتاب مجموعه شعر «درخت بدسرشت» و «رویداد‌های تب‌دار» رونمایی شد.

رونمایی 2 کتاب در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز چهارشنبه، ٢١ شهریور طی مراسمی از کتاب مجموعه شعر «درخت بدسرشت» اشعار سروده شده کورش گودرزی در دفتر مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد .
کتاب مجموعه شعر «درخت بدسرشت» در ١٥٠صفحه، چهارمین کتاب منتشره شده از انتشارات اَرِدُوی سورَه بروجرد است که شهریورماه سال‌جاری و به تازگی منتشر و به بازار کتاب روانه شده است .
این کتاب شامل مجموعه‌ای از اشعار سروده شده کورش گودرزی از فعالان حوزه فرهنگ بروجرد است که دانشجوی مقطع دکتری زبان و ادبیات فارسی استوی دارای کتب دیگریست ک ه به زودی وارد عرصه بازار کتاب خواهد شد.

رونمایی کتاب «رویدادهای تب‌دار»

صبح امروز چهارشنبه، 21 شهریور همچنین طی مراسمی در دفتر مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد از کتاب مجموعه شعر «رویدادهای تب‌دار» سومین کتاب منتشره انتشارات اَرِدُوی سورَه بروجرد رونمایی شد.
کتاب مجموعه شعر «رویدادهای تب‌دار» در ١٠٠ صفحه، توسط انتشارات اَرِدُوی سورَه بروجرد به تازگی منتشر و به بازار کتاب روانه شده است .این کتاب شامل مجموعه‌ای از اشعار سروده شده حجت گودرزی از اساتید برجسته شهرستان بروجرد است که دارای مدرک دکترای فلسفه و هنر و همچنین دارای مدرک فوق لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی و دارای مدرک فوق لیسانس فلسفه غرب است.

انتهای پیام

captcha