نمایش رایگان فیلم‌های کوتاه برگزیده خانه سینما در کردستان
کد خبر: 3746351
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

نمایش رایگان فیلم‌های کوتاه برگزیده خانه سینما در کردستان

گروه اجتماعی ــ پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار در تمام سانس‌ها به مناسبت روز سینما چهارشنبه 21 شهریورماه بلیت به صورت نیم بهاء عرضه می‌شود و فیلم‌های کوتاه برگزیده خانه سینما در سالن شماره دو رایگان نمایش داده می‌شود.

نمایش رایگان فیلم‌های کوتاه برگزیده خانه سینما در کردستان

حیدرمرادی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، ضمن گرامیداشت روز سینما در گزارشی به تشریح عملکرد امور سینمایی حوزه هنری پرداخت.
وی با اشاره به رویکرد حوزه هنری در بخش سینمایی و توجه به ذائقه تمامی مخاطبان از به روز بودن فیلم‌های اکران شده در پردیس سینمایی بهمن سنندج خبر داد و افزود: پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان یکی از برترین سینماهای کشور از مهرماه 91 که فعالیت خود را آغاز کرده است.
مرادی بیان کرد: اکران فیلم‌های ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، اکران فیلم‌های برتر سینمای جهان، اکران فیلم‌های گروه هنر و تجربه، اکران همزمان و به روز فیلم های سینمایی، طرح شماره صندلی، فروش اینترنتی و امکان انتخاب صندلی توسط تماشاچی، استفاده از فضای مجازی و اطلاع رسانی لازم و به موقع به مخاطبان، به روزرسانی فضاهای در اختیار و توجه جدی به بالا بردن کیفیت صدا و تصویر، سیستم تهویه مناسب، فضاهای جنبی از جمله کافی شاپ، گالری در کنار توجه جدی به تکریم ارباب رجوع بخشی از اقداماتی است که در این پردیس به آن به صورت جد توجه می‌شود.
وی عنوان کرد: هم اکنون پردیس سینمایی بهمن سنندج با ظرفیت 759 صندلی در قالب سه سالن نمایش فیلم و سینما آزادی بیجاربا ظرفیت 285 صندلی در قالب یک سالن نمایش فیلم در سانس های مختلف فیلم های برتر سینمای ایران را به نمایش می گذارند.
مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج اعلام کرد: به مناسبت روز سینما چهارشنبه 21 شهریور ماه 97 بلیت فیلم‌های اکران شده در دو پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار در تمام سانس ها به صورت نیم بهاء عرضه می‌شود.
وی عنوان کرد: با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، انجمن سینمای جوانان دفتر سنندج و انجمن فیلم کوتاه ایران منتخبی از فیلم های کوتاه خانه سینما جهارشنبه 21 شهریور ماه ساعت 19:30 در سالن شماره 2 به صورت رایگان به نمایش گذاشته می شود.
مرادی یادآور شد: هم اکنون در پردیس سینمایی بهمن سنندج فیلم های «آخرین بار سحر را کی دیدی»، «پشت دیوار سکوت»، «شعله ور»، «همه چی عادیه»، «تنگه ابو قریب» و «هزارپا» و در سینما ازادی بیجار «آخرین بار کی سحر را دیدی» و «تنگه ابو قریب» برروی پرده سینما است.
انتهای پیام

captcha