نفرات مجاز به حضور در دوره‌های حفظ جامعةالقرآن تهران و البرز اعلام شدند
کد خبر: 3746354
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
در بخش آقایان؛

نفرات مجاز به حضور در دوره‌های حفظ جامعةالقرآن تهران و البرز اعلام شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اسامی نفرات مجاز به دوره حفظ یک و دو ساله مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم استان تهران و البرز اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ افراد مجاز به حضور در دوره حفظ یک و دو ساله قرآن در شعب استان تهران و البرز در بخش آقایان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم اعلام شد.
این نتایج براساس پایان دوره آزمایشی حفظ تخصصی و در مجموع نمرات المپیاد عروج استخراج شده است که به همت معاونت آموزش جامعة‌القرآن‌الکریم و اهل‌البیت(ع) آقایان استان تهران و البرز اعلام شد.
یادآور می‌شود، ثبت‌نام در دوره حفظ تخصصی یک و دو ساله از شنبه، 24 شهریورماه، ساعت 9 صبح پس از مصاحبه حضوری و با استناد به نتایج المپیاد چهارگانه عروج و فعالیت کلاسی، در شعب مربوطه انجام می‌شود و سپس دوره از اواخر شهریورماه آغاز و افراد پذیرفته شده در دوره حفظ یکساله با برنامه حفظ یک صفحه و نیم جلو می‌روند که در شهریورماه 98 موفق به حفظ کل قرآن می‌شوند.
همچنین افراد پذیرفته شده در دوره حفظ دو ساله تا پايان شهريورماه سال بعد حافظ 20 جزء از قرآن می‌شوند و ادامه محفوظات خود را همراه با شعبه تكميلی انجام می‌دهند.
برای اطلاع از نفرات راه‌یافته شده به دوره حفظ تخصصی یک و دو ساله اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام

captcha