اعزام ۳ هزار مبلغ در فارس طی ایام محرم/ فعالیت ۷۸۰۰ هیئت مذهبی
کد خبر: 3746355
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
مهرابی خبر داد:

اعزام ۳ هزار مبلغ در فارس طی ایام محرم/ فعالیت ۷۸۰۰ هیئت مذهبی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از اعزام ۳ هزار مبلغ دینی طی ایام محرم به نقاط مختلف این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از اعزام 3 هزار مبلغ دینی طی ایام محرم به نقاط مختلف این استان خبر داد و گفت:‌ این روحانیان در مراسم‌های سوگواری حسینی به فعالیت می‌پردازند.
وی با تصریح اینكه این روحانیان هم بومی و هم غیربومی هستند، گفت: مراسم‌های سوگواری حسینی در ایام دهه اول محرم در 5 هزار مسجد و حسینیه استان فارس نیز برگزار می‌شوند.
مهرابی همچنین از فعالیت 7 هزار و 800 هیئت مذهبی و 8 هزار مداح در این استان خبر داد و گفت: مراسم‌های سوگواری حسینی با شور و شعور وصف‌ناپذیری در تمام نقاط شهری و روستایی این استان توسط این هیئات مذهبی و مداحان و مبلغان اعزامی برگزار می‌شوند.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشت، گفت: امسال هیئات مذهبی و مجموعه‌های مردم نهاد با تبعیت از رهبری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی بار دیگر نقشه‌های دشمنان رانقش برآب خواهند کرد که باید در این راستا به ظرفیت‌های مردمی توجه بیش از پیش داشته باشیم.
وی با تصریح اینكه مراسم‌های عزاداری محوری و مهمی با همكاری این سازمان طی ایام دهه محرم برگزار می‌شوند، گفت: یكی از این برنامه‌های سوگواری حسینی در نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس هر روز صبح ساعت 6:30 است.
مهرابی در پایان یادآور شد كه پیش از فرا رسیدن ایام محرم‌، همایش طلایه‌داران تبلیغ در 31 شهرستان استان فارس به‌منظور ایجاد هماهنگی و انسجام و تبیین برنامه‌های معرفتی ایام محرم برای مبلغان بومی و غیربومی و ائمه جماعات و روحانیان برگزار شد.
انتهای پیام

captcha