رشد ۱۴ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 3746364
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
فتاح:

رشد ۱۴ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد کشور به افزایش دو برابری وام‌های ضروری کمیته امداد اشاره کرد و گفت: دریافتی مددجویان کمیته امداد ۱۴ درصد رشد داشته است.

رشد ۱۴ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد 

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد کشور، امروز چهارشنبه، ۲۱ شهریور در جلسه شورای اداری لرستان که در محل استانداری استان برگزار شد، به دیدار صبح امروز با یکی‌ از خانواده‌های مددجویان خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: این خانواده در اوج فقر و محرومیت پرچم عزای سیدالشهدا(ع) را بر بام خانه نصب کرده بودند و این نگاه به مکتب و انقلاب ما را از فقر بیرون می‌آورد.
وی به شرایط حساس کشور در مقطع کنونی اشاره کرد و گفت: باید بدانیم وضعیت کشور بحرانی نیست اما در شرایط کنونی مدیران مقاوم و ولایی نیاز داریم.
فتاح با ذکر این مطلب که خداوند در برخی آیات قرآن با لطافت و ظرافت با ما سخن می‌گوید و در جایی دیگر عامرانه و دستوری با انسان صحبت می‌کند، تصریح کرد: خداوند در قرآن دستور می‌دهد امانات را به اهل امانت داد.
رئیس کمیته امداد کشور با ذکر این مطلب که قوه قضائیه جلسات محاکمه اخلالگران اقتصادی را علنی کرده است، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم مددجویان در نظام اسلامی زنده باشد باید اخلالگران اقتصادی محاکمه شوند این در حالی‌است که در سطح ملی بین ارکان نظام همدلی وجود دارد و مشکلات حل خواهد شد.
وی به همراهی مردم با نظام اشاره و تصریح کرد: مردم ما در چند ماه اخیر سوختند اما دم نزدند و باید به این صبر مردم احسن گفت.
فتاح به تهمت دشمنان علیه کمیته امداد مبنی‌بر کمک به غزه اشاره کرد و ادامه داد: این تهمت از اساس دروغ بود و شرعا و عرفا نمی‌توان از اعتبار امداد در کشور دیگر استفاده کرد.
رئیس کمیته امداد کشور با بیان این‌که ۷۷ درصد مشارکت مردم لرستان با امداد بیشتر شده است، اضافه کرد: این مشارکت نشان‌دهنده فهم و موقعیت‌شناسی مردم لرستان است.
وی به برنامه دولت برای اوضاع اقتصادی اشاره و با ذکر این مطلب که در حوزه امداد همه مددجویان تمام پشت نوبتی‌ها وارد چرخه حمایت امداد می‌شوند، تصریح کرد: در مهرماه ۳۰۰ هزار خانواده وارد چرخه حمایت امداد می‌شود.
فتاح به افزایش ۱۴ درصدی دریافتی همه مددجویان اشاره و عنوان کرد: در بحث وام اشتغال منابع کشور دو برابر شده و سقف وام روستایی به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا است و برای وام ضروری مددجویان لرستان ۲۰ میلیارد تومان تا پایان سال پرداخت می‌شود.
وی به ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان لرستان اشاره و عنوان کرد: صف جهیزیه تا پایان سال برداشته می‌شود.

انتهای پیام

captcha